L’storytelling de les dades

Taula rodona
Comparteix aquesta informació
06/06/1718:30h

Formulari d'inscripció

Vivim en la societat de la imatge i no ens podem alliberar del poder que té. Vivim en una societat accelerada i ens cal prendre decisions de manera ràpida, i alhora precisa. En definitiva, només entenem allò que som capaços de veure i, més, en un món en què tots els continguts s’han digitalitzat i qualsevol informació ja no es presenta en el lent, inflexible i inactiu, paper. 

Aquests aspectes són dels més rellevants i influents en els projectes de Business Intelligence i de Big Data, que conformen com es visualitzaran les dades i les informacions. Ens trobem davant d’un assumpte crític, ja que molts dels projectes fracassen perquè no se n’ha establert una bona estratègia de visualització. A més a més, de manera incremental, la complexitat i la contextualització, mitjançant la qual es presenten les dades i les seves informacions, són aspectes que afloren com a elements determinants, en el moment d’establir el convenient storytelling de les dades, que el nostre interlocutor haurà processar i entendre. I, ràpidament, perquè no hi ha massa temps per decidir. 

Si ocupes una posició d’analista o vols indagar en l’àmbit de l’anàlisi, el processament i la visualització de les dades, no et pots perdre aquesta taula rodona en la qual referents d’àmbits diversos ens presentaran les seves experiències en l’àmbit de la visualització. 

Axel Gasulla, cofundador de Domestic Data streamers
Òscar Puigdollers, cap de la Unitat d’Estudis R+D+I a Barcelona, ​​de Serveis Municipals, SA
Alberto González, Data Scientist a Bestiario
Ferran García, expert en Visualització a la UAB 

Modera: Carlos Cosials, director del Màster en Big Data Science de UIC Barcelona. 

Finalitzarem la trobada amb un còctel per fer networking.

Saló de Graus. Campus Barcelona
Facultat de Ciències Econòmiques i Socials