Noves tendències en publicitat: place branding

Simposi
Comparteix aquesta informació
25/02/1609:30h

I Simposi de Publicitat

09.30 h Acreditacions

10.00 h Taula d'inauguració:

Dr. Xavier Gil Mur, rector de la Universitat Internacional de Catalunya

Dr. Iván Lacasa, vicedegà de la Facultat de Ciències de la Comunicació

Marta Salvat, directora de l'agència Onza Comunicación

10.30 h “Per què Woody Allen roda a París o Barcelona? Els nous horitzons del city placement”. Alfonso Méndiz, degà de la Facultat de Ciències de la Comunicació de UIC Barcelona

11.30 h Pausa-cafè

12.00 h “Illes Canàries i les noves claus de les campanyes de turisme”. César Torras, Strategic Planning Manager & Client Service Director, i Eduard Baldrís, Executive Creative Director de l'agència Dec BBDO

13.00 h “Estrella Damm, veritablement. El place branding com a eix per a la construcció de marques comercials”. Juan Badilla, director de comptes de l'agència &Rosàs

14.00 h Cloenda

Inscripcions

Saló de Graus
Facultat de Ciències de la Comunicació