Desenvolupar metodologies docents per integrar el treball de competències en sostenibilitat i responsabilitat social en el currículum dels graus d’Educació Primària (GEP) i Educació Infantil (GEI) i els sistemes apropiats d’avaluació d’aquestes. Crear escenaris interfacultatius i interuniversitaris per treballar el consum responsable i sostenible, encaminat a disminuir l’empremta ecològica personal dels estudiants.
Conèixer les limitacions existents a l’aula, a través de mestres d’EP i EI en exercici, per al treball de la competència científica, matemàtica i lingüística —atenent la diversitat— i desenvolupar metodologies apropiades que incrementin la formació inicial dels mestres.
Potenciar la competència digital i la competència digital docent del professorat universitari, com també desenvolupar aquestes mateixes competències en els futurs mestres (GAP; GEI). Crear eines educatives a través de la ludificació i el desenvolupament del pensament computacional dels estudiants.
Desenvolupar i implementar estratègies de millora de la competència de lideratge i de l’esperit emprenedor dels futurs mestres, així com fomentar-ne la responsabilitat en relació amb l’acompliment professional.