Màster Universitari en Advocacia i Procura (MUAP) + Postgrau en Assessoria Fiscal
Preu del Postgrau en Assessorament Jurídic-Fiscal (24-25): 3.843€ (21 ECTS x 183€)
Raons per cursar l’especialització
- Una de les àrees amb més projecció professional.
- Formació eminentment pràctica, a les classes faràs servir el mètode del cas.
- Claustre docent format per professionals en actiu.
Màster Universitari en Advocacia - Oficial
En col·laboració amb l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona (títol oficial accés a l'advocacia).
Màster Universitari en Advocacia
- Assessorament i litigació des d'un punt de vista empresarial
- Basa la docència en el Mètode del cas
- Claustre docent format per professionals en actiu
Postgrau en Assessoria Fiscal
- Et proporciona una sòlida formació en l’assessorament fiscal d’empreses i particulars
- Programa molt pràctic, les classes es basen en el mètode del cas
- Claustre docent format per professionals en actiu
En col·laboració amb
Presentació
El Màster Universitari en Advocacia i Procura de UIC Barcelona està dissenyat perquè puguis assolir una sòlida preparació per a l’exercici de l’advocacia, i alhora, especialitzar-te en aquelles àrees amb una més projecció professional.
L’opció de l’especialització amb el Postgrau en Assessoria Fiscal és perfecte per a tu si ets vols preparar en l’exercici professional de l’advocacia en l’àmbit de l’assessoria tributària.
Està organitzat en col·laboració amb Cuatrecasas. Aquesta especialització et preparà per a l’exercici de l’assessoria fiscal d’empreses i particulars, amb un model d’ensenyament transversal basat en el mètode del cas.
Com a resultat, estaràs preparat per satisfer les exigències de bufets i assessories i format per prestar els teus serveis en les principals empreses líders del país.
Objectius
Si curses l’especialització:
- Posseiràs alts coneixements de la dinàmica empresarial, necessaris per a les exigències actuals del mercat laboral.
- Obtindràs un perfil multidisciplinari amb gran capacitat d'adaptació i visió en l'àmbit de les organitzacions gràcies al pla d'estudis integrat i al mètode d'ensenyament amb expressa visió pràctica.
- Desenvoluparàs les habilitats directives, de gestió jurídica i fiscal que exigeixen els càrrecs d'alt nivell.
- Estaràs preparat per assolir els reptes del futur, innovadors, emprenedors capaços d'aportar valor en l'àmbit de les empreses multinacionals i organitzacions internacionals.
A qui es dirigeix
Tens el perfil per cursar aquesta doble titulació de UIC Barcelona si reuneixes les característiques següents:
- Mentalitat internacional, amb esperit emprenedor.
- Dinamisme i versatilitat.
- Alta capacitat de treball i esforç continuat.
- Ambició professional i personal.
- Acreditació acadèmica
L'estudiant obté la titulació oficial de Màster Universitari en Advocacia i Procura i el títol propi de Postgrau en Assessoria Fiscal.
Professors
- ASO ROCA, Jaime Luis
- DURANY PICH, Salvador
- EGUINOA DE SAN ROMAN, Román
- FERNANDEZ ARROJO, María
- GUARDIA HERNÁNDEZ, Juan José
- LÁZARO PALAU, Carmen María
- LLULL ROCA, Josep Maria
- REY PEÑA, María Pilar
- SALIDO BELLMUNT, José Luis
- SIMÓN ALTABA, Marc
- ZÁRATE RIVERO, Belén
- DUCH PLAZA, Jaume
- IZQUIERDO MARTÍN, Deogracias
- RAGUÉ SANTOS DE LAMADRID, Javier
- YUS GUIJARRO, Meritxell
Sessions informatives
Assisteix a la propera sessió informativa
Convocatòries d'admissió
Terminis del procés d’admissió per al 2022-2023
Primera convocatòria d'admissió
- Termini per lliurar els documents: 10 de desembre del 2021.
- Entrevistes via Skype amb els candidats preseleccionats: del 10 al 19 de gener del 2022*
- Comunicació dels resultats: 21 de gener del 2022
- Termini per reserva la plaça: 4 de febrer del 2022
*A causa de les vacances de Nadal, el termini entre la finalització d'entrega de documents a les entrevistes és major que a la resta de convocatòries.
Segona convocatòria d'admissió
- Termini per lliurar els documents: 1 de febrer del 2022
- Entrevistes via Skype amb els candidats preseleccionats: del 1 al 11 de febrer del 2022
- Comunicació dels resultats: 14 de febrer del 2022
- Termini per reserva la plaça: 1 de març del 2022
Tercera convocatòria d'admissió
- Termini per lliurar els documents: 1 de març del 2022
- Entrevistes via Skype amb els candidats preseleccionats: del 9 al 18 de març del 2022 (Només si es requereix)
- Comunicació dels resultats: 21 de març del 2022
- Termini per reserva la plaça: 4 d’abril del 2022
Quarta convocatòria d'admissió
- Termini per lliurar els documents: 1 d'abril del 2022
- Entrevistes amb els candidats preseleccionats: de l' 1 al 8 d'abril del 2022
- Comunicació dels resultats: 19 d'abril del 2022
- Termini per reserva la plaça: 3 de maig del 2022
*En cada fase, es notificarà als candidats si:
a) Han estat admesos, i, en aquest cas, rebran una carta d’admissió amb instruccions per reservar la plaça juntament amb el pagament del dipòsit d’inscripció. Només es confirmarà l’admissió una vegada rebut el pagament;
b) Han entrat en una llista d’espera: la candidatura es revisarà de nou en la convocatòria d’admissió següent, o
c) No han estat admesos.
Requisits d'admissió
Requisits d'admissió
Els requisits són els següents:
- Graduat en Dret, amb titulació o convalidació a Espanya
- Bon expedient acadèmic
- Alt nivell d'anglès
Es valorarà especialment en els candidats les qualitats personals d'inquietud intel·lectual i determinació en l'execució de tasques, capacitat de argumentació i de treball, així com habilitat per treballar en equip amb iniciativa i amb sentit solidari.
Procés d'admissió
Si has decidit realitzar el màster, segueix els següents passos per completar el teu procés d'admissió. Et recomanem que no ho demoris, doncs les places són limitades
1º Sol·licitud d'admissió on-line
2º Enviament de la següent documentació (*)
- Fotocòpia compulsada original del títol universitari o del document de convalidació del títol, o fotocòpia compulsada original del resguard de pagament de la taxes d'emissió de títol.
- Fotocòpia compulsada original del certificat acadèmic de notes dels estudis universitaris cursats, amb la nota mitjana (escala 1-10).
- Dos fotografies carnet.
- Fotocòpia del DNI o el passaport.
- Currículum professional.
- Carta d'exposició dels motius personals de l'alumne per triar el màster, amb especial referència a l'aplicabilitat dels coneixements adquirits (màxim 500 paraules).
- Certificat de nivell B2, equivalent o superior, de llengua anglesa.
- Si l'idioma de procedència de la documentació no és l'espanyol, presentar traducció jurada original a l'espanyol del títol universitari i del certificat acadèmic.
(*) En el cas d'alumnes amb títol universitari oficial fora de la Unió Europea, se'ls comunicarà convenientment la documentació addicional necessària.
3º Entrevista
Entrevista amb la coordinadora del Màster.
Una vegada admès, podràs iniciar el teu procés de reserva de plaça i matriculació.
Criteris d'admissió
L'admissió s'obté a partir d'una valoració ponderada per part del Comitè d'Admissions de la següent documentació:
- Expedient acadèmic.
- Entrevista personal.
- Carta d'exposició dels motius personals de l'alumne per triar el màster
- Currículum professional.
- Nivell d’anglès.
Reserva i matrícula
Superat el procés d'admissió, l'alumne admès realitzarà l'ingrés del 20% del preu del primer curs del Master, en concepte de reserva de plaça, després de rebre la carta oficial d'admissió. Formalitzada la matrícula, l'alumne abonarà en un pagament únic el 80% restant de l'import del primer curs.
Al final del primer curs acadèmic, l'alumne rebrà una fulla de matrícula corresponent al segon curs, i procedirà al pagament en el termini estipulat.
Reserva
Les persones que hagin estat acceptades en el màster reben una carta d'admissió condicionada al pagament d'una reserva de plaça.
La reserva de plaça ha de fer-se efectiva mitjançant l'ingrés, dins dels 15 dies naturals següents a la recepció de la comunicació de l'admissió, del 20% de l'import total del primer curs en un compte bancari de "La Caixa".
Una vegada formalitzada la reserva de plaça de la forma indicada, si una persona no complís —segons la legislació estatal o autonòmica vigent a cada moment— els requisits d'admissió al curs; no disposés de la titulació que s'exigeix o el curs no arribés a formalitzar matrícules per falta d'inscripcions, UIC Barcelona li retornaria íntegrament l'import de la reserva de plaça.
Si l'estudiant, per la seva pròpia voluntat, renúncia per qualsevol motiu al curs, UIC Barcelona farà seu íntegrament i sense obligació de devolució la quantitat rebuda en concepte de reserva de plaça com a compensació pels danys i perjudicis ocasionats.
Si l'estudiant no fa efectiva la reserva de plaça s'entendrà que renuncia a la plaça, de manera que faculta des d'aquell moment a UIC Barcelona perquè anul·li i deixi sense efecte la sol·licitud de plaça efectuada.
Matriculació
El període de matriculació es comunicarà a les persones admeses amb reserva de plaça una vegada cobertes les admissions previstes. Una vegada formalitzada la matrícula oficial, l'alumne disposarà de 15 dies naturals per liquidar l'import restant de matrícula, en un pagament únic.
Beques i finançament
Beques
La universitat no ofereix beques per a estudis de tercer cicle. Per obtenir ajuts econòmics per als vostres estudis us haureu d'adreçar a institucions alienes a UIC Barcelona.
Finançament
UIC Barcelona té convenis amb diferents entitats bancàries per al finançament del curs en condicions preferents. Qui vulgui consultar les condicions de finançament ho pot fer a la pàgina següent:
Descomptes
5% de descompte per a membres de l’Associació d’Antics Alumnes i Amics de UIC Barcelona. A més a més, alguns col·lectius poden disposar de descomptes especials en programes determinats, que s'especifiquen a cada una de les fitxes.
Contacte
Informació i Admissions
Cristina Vallés
cvalles@uic.es
Telèfon / WhatsApp: +34 651 82 61 42