El Dr. Vidal exposa en un capítol que, segons la neurociència, l’aprenentatge amb component emocional es recorda més bé

25/06/19
Comparteix aquesta informació

Aquestes aportacions de la neurociència s’apliquen al Grau en Educació Primària de UIC Barcelona

El Dr. Vidal exposa en un capítol que, segons la neurociència, l’aprenentatge amb component emocional es recorda més bé

L’article “Neurociència aplicada a la didàctica de les matemàtiques i ODS” del vicedegà de la Facultat d’Educació de UIC Barcelona, Salvador Vidal, ha estat publicat en un llibre de Global Knowledge Academics titulat La educación en tiempos de cambios.

En el seu article, el professor assegura que, segons la neurociència, el nostre cervell guarda més bé els aprenentatges que tenen un component emocional. A més a més, afegeix que el bon humor deixa més empremta en el nostre cervell i és font d’inspiració per a la creativitat. D’altra banda, Vidal assenyala els avantatges de començar una classe proposant un repte als alumnes.

Així mateix, el professor explica que els diferents descobriments que aporta la neurociència es van aplicant gradualment en l’ensenyament i l’aprenentatge de les matemàtiques en el Grau en Educació Primària de la Facultat d’Educació de la Universitat.