Professores de UIC Barcelona presenten els seus estudis en el Congrés AESLA

05/04/19
Comparteix aquesta informació

Concretament, es van exposar dos estudis centrats en les llengües durant aquesta edició.

Professores de UIC Barcelona presenten els seus estudis en el Congrés AESLA
Imatge del cartell del congrés

Cinc professores i investigadores de l’Institute for Multilingualism de UIC Barcelona van presentar dos estudis en la 37a edició del Congrés Internacional de l'Associació Espanyola de Lingüística Aplicada (AESLA) que es va celebrar a la Universitat de Valladolid del 27 al 29 de març.

Les professores Helena Roquet, Noelia Navarro, Natalia Evintskaya i Júlia Barón van presentar el seu estudi “The role of pragmatics in classroom discourse: The case of pre-primary education”. “En el projecte analitzem la producció pragmàtica de professors d'educació infantil en la seva llengua materna i en la segona llengua”, expliquen.

D'altra banda, les professores Mandy Deal i Júlia Barón van presentar el seu estudi titulat “But she’s my mother too: Exploring pragmatics in role-plays”. En el seu treball, totes dues professores analitzen el tipus d'interacció que realitzen aprenents d'anglès com a llengua estrangera en una tasca de role-play.

El Congrés, sota el lema “Bilingüisme i llengües en contacte”, tenia l'objectiu d'aprofundir en l'estudi del bilingüisme en les seves diferents dimensions a través de les múltiples metodologies i propostes teòriques utilitzades per diferents investigadors.