Josefa Solanilla, directora de RH a MediaMarkt: ‘No es pot transformar una companyia sense les persones’

09/11/18
Comparteix aquesta informació

La directora de RH a Espanya i Portugal va oferir una sessió magistral en què va explicar el pla estratègic de la companyia.

La tecnologia és fonamental en el desenvolupament d’una empresa, independentment de la seva mida i posició al mercat. Però tan important són els avenços tecnològics com l’equip humà que dona vida a l’empresa. Una filosofia que duen a terme multinacionals com MediaMarkt, tal com va explicar la directora de Recursos Humans a Espanya i Portugal, Josefa Solanilla, el 5 de novembre, quan va assegurar que “no es pot transformar una companyia sense les persones”.

Aquesta mateixa idea és la que regeix l’eslògan de la companyia: “2020 Tech & Human”. Com va explicar Solanilla als alumnes de la Facultat de Ciències Econòmiques i Socials, no és el desenvolupament tecnològic el que preval en una estratègia empresarial, “primer es treballa amb les persones”, va puntualitzar. I en aquesta línia, Solanilla va reconèixer la importància d’incorporar talent jove a la plantilla, però també d’ajudar i formar a qui no ha conegut aquesta tecnologia. 

La directora de RH també va explicar als estudiants las línies bàsiques i els punts forts de l’estratègia del departament. Una estratègia que té en compte tant el negoci local com l’internacional.