La Dra. Carrillo analitza les dificultats del professor novell a l'aula en un congrés a Bèlgica

19/04/13
Comparteix aquesta informació

La Dra. Carmen Carrillo, professora de la Facultat d'Educació, va presentar la ponència «Describing praxis-shock and its impact on teaching practice: a case study» en el congrés anual de l'European Association for Music in Schools que aquest any tenia com a temàtica «The Reflective Music Teacher».

A la ponència «Describing praxis-shock and its impact on teaching practice: a case study», va parlar sobre les dificultats relacionades amb la pràctica amb què part del professorat novell es troba durant els primers anys d’exercici professional i l‘impacte que té.

Al llarg del seu programa, el congrés «The Reflecive Music Teacher», organitzat per l’European Association for Music in Schools, va aprofundir en el paper canviant del professor de música en l’ensenyament musical i els processos d’aprenentatge. Les conferències van tenir un enfocament especial en la reflexió del professorat, especialment en el context de la diversitat europea. Tot això mitjançant una varietat d’experiències, des de l’aula, el professorat i els investigadors musicals estudiantils.