La UIC destaca a les xarxes socials, segons un informe de Signe

31/05/13
Comparteix aquesta informació

La UIC demostra estar ben posicionada a les xarxes socials, en concret en els perfils de Twitter i Linkedin, segons l'informe que acaba de fer públic la companyia Signe.

L’informe, titulat “Desarrollo e influencia de las TIC en la universidad española”, ha analitzat com utilitzen les eines 2.0 els centres universitaris espanyols quant a docència, recerca, equipament informàtic que posseeixen i nivell de participació en xarxes socials.

Segons l’informe, la major part dels centres universitaris del país han apostat per comunicar-se per mitjà de les xarxes socials, tant amb el seu alumnat com amb la societat, i sobretot a través de Facebook i Twitter.

A Twitter, la UIC destaca per posseir un 176% més de seguidors que d’estudiants, i l’informe revela que les universitats tenen una massa mitjana de seguidors al voltant del 60% del seu nombre d’alumnes. Així mateix, la UIC està entre els 100 centres més ben posicionats en el Rànquing Twitter Espanya de periodistes, educació, economia i cultura. Actualment, la Universitat té 9.300 seguidors en aquesta xarxa social.

Pel que fa a Linkedin, Signe també destaca el perfil de la UIC per l’actualització de continguts i pel disseny personalitzat. A dia d’avui, té 1.988 seguidors. L’estudi ressalta que en general l’aportació de moltes universitats en aquesta xarxa social es redueix a una descripció breu de la seva història i dels serveis.

La UIC aposta per augmentar la presència a les xarxes, i ja disposa de perfils de Facebook i de Twitter específics per a diferents facultats i departaments. Pots seguir la UIC a Twitter a través de @UICBarcelona i a Facebook a facebook.es/UICBarcelona.