Un alumne de quart de Publicitat ha guanyat dos Lleons al Festival de Canes

14/07/17
Comparteix aquesta informació

Pablo Iriarte Urdiain, alumne de quart del Grau en Publicitat i Relacions Públiques, ha treballat en la campanya de DDB Barcelona per al Museu dels Videojocs de Berlín, que ha guanyat dos Lleons al Festival de Canes.

D'esquerra a dreta: Pablo Iriarte Urdiain (redactor junior), Olaf Cuadras (director d'art), Guille Ramírez (director creatiu), Miriam González (directora de comptes), Àlex Ademà (director creatiu) i Pablo Guirado (redactor senior).
 

Després d’aconseguir sis preseleccions i un Or en la categoria de Mitjans del Festival Iberoamericà de la Comunicació - El Sol, la campanya es va presentar al festival internacional més important de la indústria publicitària, el de Canes. En aquest festival, s’ha endut el Lleó de Plata en Ràdio i un Lleó de Bronze en Innovació i ús de Ràdio.

El Museu dels Videojocs de Berlín tenia una missió: promoure l’interès per la història dels videojocs. L’equip de DDB, liderat per Àlex Ademà, es va proposar trobar una manera de captar l’atenció del públic per la increïble evolució dels videojocs.

Van crear un videojoc de 2 kB per a una consola dels anys 80, ZX Spectrum, que podia emetre per ones de ràdio. Apel·lant a la nostàlgia dels jugadors de l’època i utilitzant tecnologies obsoletes, com cassets i pòsters, van aconseguir 28 milions d’impactes i 700.000 € en mitjans. La campanya i el videojoc del museu són accessibles a www.historyworthplaying.com.

Des de la Universitat Internacional de Catalunya volem felicitar Pablo Iriarte Urdiain per aquest èxit professional. La millor manera de demostrar el nostre compromís amb l’excel·lència és amb els resultats dels nostres alumnes.