Un projecte de la Facultat d’Humanitats, seleccionat a la campanya #CapTalentSenseFutur de UIC Barcelona

09/07/20
Comparteix aquesta informació

Sota el títol “Els canvis en la gestió de la cultura a Catalunya post-COVID-19. De la presencialitat a la virtualitat”, el projecte analitzarà l’impacte del coronavirus en el sector cultural i en les noves formes de gestionar la cultura.

Un projecte de la Facultat d’Humanitats, seleccionat a la campanya #CapTalentSenseFutur de UIC Barcelona

Un projecte presentat pel Grup de Recerca Història, Arquitectura i Disseny, liderat per la Dra. Marta Crispí i la Dra. Judith Urbano, ha estat un dels tres seleccionats d’entre els onze projectes presentats a la campanya d’ajudes extraordinàries #CapTalentSenseFutur que ha impulsat UIC Barcelona.

Les propostes havien d’estar relacionades amb la recerca sobre la COVID-19 i les implicacions que té en qualsevol àmbit del coneixement. En el cas del projecte d’Humanitats, sota el títol “Els canvis en la gestió de la cultura a Catalunya post-COVID-19. De la presencialitat a la virtualitat”, s’analitzarà l’impacte en el sector cultural i els nous models de gestió cultural nascuts a partir de la pandèmia.

Així mateix, el projecte analitzarà les estratègies i les bones pràctiques portades a terme per les institucions culturals durant el confinament per mantenir i augmentar el públic i, alhora, apuntarà el perfil dels nous models de gestió que es deriven dels canvis produïts en el consum cultural.