Xerox posa UIC Barcelona com a exemple d'èxit en la gestió d'impressió telemàtica

16/10/15
Comparteix aquesta informació

El gener passat es va implementar a la nostra universitat el sistema d'impressió telemàtica que ens proporciona Xerox, multinacional de sistemes informàtics i d'impressió. Després de constatar l'òptim funcionament del servei, el gegant tecnològic publica a la seva pàgina web un vídeo en què ressalta l'èxit d'aquesta col·laboració.

El sistema d'impressió anterior, després de ser estudiat conjuntament amb les necessitats específiques de la Universitat, no semblava satisfer completament els usuaris i es va decidir canviar-lo. Després de dos mesos de feina conjunta amb la Direcció d'Operacions, la multinacional Xerox va integrar el sistema d'impressió telemàtica de què disposem avui.

El sistema és senzill quant a hardware, ja que disposa tan sols de 67 equips d'impressió, repartits entre tots dos campus, i que donen servei a més de 5.000 persones. La clau de l'èxit, doncs, es troba en els servidors que canalitzen les peticions, que arriben des de qualsevol dispositiu amb connectivitat a internet a qualsevol hora del dia i que permeten imprimir sense necessitat d'intermediaris.

Aquest èxit, fruit de la col·laboració de la Direcció d’Operacions i Xerox, no només satisfà la nostra comunitat universitària, sinó que, a més a més, la multinacional americana va contactar amb UIC Barcelona i va sol·licitar l'autorització per utilitzar aquesta experiència com a eina promocional i exemple de bona gestió. És així com sorgeix el vídeo que podreu veure en aquest enllaç.