Salta menú segon nivell

Bioestadística

Aquesta àrea de recerca se centra en dues activitats principals. D'una banda, la cerca de models estadístics i, de l'altra, la seva aplicació pràctica en estudis propis de les ciències de la vida.

Equip

  • Sra. Montserrat Girabent
  • Dra. Begoña Campos

Projectes de recerca

  • Projecte 1: Anàlisis de mesures ipsative.
  • Projecte 2: Estudi de les aplicacions estadístiques usuals a les ciències de la vida.
    Aquest estudi té com objectiu aprofitar la col·laboració en diferents projectes de les àrees de salut per verue quins són els models i els processos estadístics més usats en aquest àmbit, així com veure els errors més freqüents i els mals usos de l'estadística i elaborar un material d'ajuda.

Publicacions

  • GIRONÈS, X.; SERRA, M. A.; ALAMEDA; LAFUENTE, J. V.; GIRABAENT, M.; CRUZ-SÁNCHEZ, F.F. Influence of the cholesterol and fluvastatin in the learning of a model of transgenic mouse of Alzheimer's disease. Amterdam, junio de 2005.
  • GIRONÈS, X.; ORTEGA, A.; GIRABENT, M.; SASAKI, N.; MAKITA, Z.; CRUZ-SÁNCHEZ, F. F. Immunohistochemical study of RAGE expression in Alzheimer’s Disease and Diabetes Mellitus human brain samples. Amsterdam, junio de 2005.
© 2010 Universitat Internacional de Catalunya | Contacta'ns | Privacitat i Protecció de dades | Propietat intel·lectual
Campus Barcelona. Tel.: 93 254 18 00 | Campus Sant Cugat. Tel.: 93 504 20 00