Salta menú segon nivell

Càtedra Ceràmica ASCER

Presentació

La creació d'aquesta càtedra ceràmica vol posar en pràctica l'acostament, o millor encara, la complicitat entre la universitat i el sector productor de les rajoles ceràmiques. Complicitat perquè es tracta d'un intercanvi mutu.

D'una banda, aquesta càtedra permet a la indústria de les rajoles incorporar a la formació dels futurs arquitectes un major coneixement tècnic del seu producte, així com de les enormes possibilitats estètiques que la rajola de ceràmica pot aportar al treball creatiu d'aquest col·lectiu professional.

D'altra banda, aquesta formació permetrà als futurs arquitectes orientar les seves propostes cap a la ceràmica, innovant en formats ja existents o bé desenvolupant noves aplicacions. És obvi que arquitectes i fabricants ens havíem de trobar.

La Càtedra Ceràmica ASCER permetrà diluir les associacions tradicionalistes que solen acompanyar la rajola, i projectar entorn d'aquest producte valors associats a la innovació, la creativitat i l'avantguardisme. I no per capritx, sinó perquè la ceràmica i la seva realitat ho permeten. Són moltes les facetes i possibilitats que encara es desconeixen sobre la rajola ceràmica, i per això creiem que aquesta iniciativa és una excel·lent oportunitat per comprovar-ho. 

© 2010 Universitat Internacional de Catalunya | Contacta'ns | Privacitat i Protecció de dades | Propietat intel·lectual
Campus Barcelona. Tel.: 93 254 18 00 | Campus Sant Cugat. Tel.: 93 504 20 00