Assignatura

Professional English for Advertising I

  • codi 10047
  • curs 4
  • període Semestre 1
  • tipus OB
  • credits 4

Llengua d'impartició principal: anglès

Professorat

Responsable

Dr. Miguel Ángel VIOLÁN - maviolan@uic.es

Horari d'atenció

El professor posa el seu correu electrònic a disposició dels alumnes per a tot tipus de consultes: maviolan@uic.es

Presentació

En aquesta assignatura:

  • El professor imparteix unes idees bàsiques, es posen en pràctica a través d'exercicis i es reforcen amb unes fitxes de suport que resumeixen el que cal saber.
  • Els exercicis es repeteixen constantment i el nivell d'exigència va in crescendo. Tot és un entrenament progressiu.
  • Les sessions s'imparteixen íntegrament en llengua anglesa. El professor facilita sinònims o traducció puntuals de termes.
  • Els coneixements de Media Training s'imparteixen al plató de TV.
  • Part de les sessions es desenvolupa a la sala d'ordinadors.
  • Es demana als alumnes que vagin sempre proveïts de pendrive, auriculars, folis en blanc i bolígraf. Idealment també amb portàtil o tablet.

Requisits previs

Cap

Objectius

  • Desenvolupament de l'expressió oral.
  • Domini del llenguatge gestual.
  • Argumentar amb convicció.
  • Millorar la capacitat d'observació i escolta.
  • Disminuir la por a parlar en públic.
  • Saber parlar davant d'una càmera de TV.

Competències / Resultats d’aprenentatge de la titulació

  • 04 - Capacitat d'acte avaluació i acte ordenació professional
  • 05 - Capacitat per aprendre autònomament
  • 06 - Capacitat d'actuar autònoma i responsablement
  • 07 - Capacitat per treballar en equip
  • 09 - Capacitat lingüística en català, castellà i anglès
  • 12 - Capacitat de produir texts orals i escrits
  • 13 - Capacitat de lectura
  • 14 - Capacitat d'anàlisi
  • 20 - Capacitat de concreció
  • 21 - Capacitat d'abstracció
  • 22 - Capacitat per generar debat i reflexió
  • 97 - Ser capaç de llegir i entendre bibliografia sobre l'àmbit de la Comunicació en llengua anglesa
  • 98 - Manejar amb habilitat la terminologia de la llengua anglesa relacionada amb la Comunicació

Resultats d’aprenentatge de l’assignatura

  • Elaborar discursos convincents.
  • Improvisar manifestacions verbals.
  • Argumentar i contraargumentar en col·loquis.
  • Saber representar a una organització en l'exercici del càrrec de portaveu, especialment en situacions d'emergència.

Continguts

  1. Tècniques i exercicis per expressar-se oralment millor. Èmfasi en les tècniques respiratòries. Com millorar la dicció.
  2. L'art de resumir: descomposició, paraules-clau i priorització de les idees + desenvolupament del rellotge interior.
  3. Recursos per cridar l'atenció i convèncer davant d'un auditori. El llenguatge gestual.
  4. Tècniques per parlar davant d'un micròfon de ràdio i una càmera de TV.
  5. Tècniques per a l'elaboració de discursos. Tècniques d'improvisació.
  6. Anàlisi de models d'oratòria política i social.
  7. Com convèncer a tertúlies i col·loquis. Com realitzar el paper de presentador / moderador.
  8. Tècniques per generar idees i millorar els nostres missatges.
  9. Tècniques de portaveu: la declaració, l'entrevista i la roda de premsa.
  10. El portaveu en situacions de crisi.

Metodologia i activitats formatives

Sistemes i criteris d'avaluació

Bibliografia i recursos

Document ad hoc del professor.

Material didàctic

      Materials
             uic-professionalenglish-mainideas.pdf 
             presentationlanguage.pdf 
             thekingsspeech.pdf 
             33key-factorstodeliverawonderfulspeech.pdf 
             animalspresentation.pdf 
             thestolengoldenwatch.pdf 
             speechestopics.pdf 
             usefulglossary-400words.pdf 
      Webs d'interès
             http://www.ted.com 
  © 2024 Universitat Internacional de Catalunya | Contacta'ns | Privacitat i Protecció de dades | Propietat intel·lectual
  Campus Barcelona. Tel.: 93 254 18 00 | Campus Sant Cugat. Tel.: 93 504 20 00