Assignatura

Màrqueting On-Line

  • codi 10289
  • curs 4
  • període Semestre 2
  • tipus op
  • credits 3

Llengua d'impartició principal: català

Professorat

Presentació

En la actualidad la gran mayoría de las empresas ya están en la era digital (cada uno con su nivel de penetración), aunque todo evoluciona tan rápido que la transformación digital es continua, y tiene que estar ya presente en la estrategia empresarial.

 

Para ello es básico dominar específicamente conceptos del Marketing Digital para poder aportar en este continuo proceso de transformación.

Requisits previs

Cal tenir interés en una visió global de les possibilitats que ofereix el marketing online a l’empresa del segle XXI.

Si bé la llengua vehicular de l'assignatura és el castellà, durant l'assignatura els alumnes visualitzaran vídeos en diverses llengües (majoritàriament anglès), i treballaran en alguns materials en anglès.

 

Objectius

Durante el curso iremos trabajando conceptos que nos ayudarán a realizar el trabajo (business plan). La parte práctica será imprescindible durante todo el curso en la clase y sobretodo en casa.

 

Cada semana se darán "deberes" para guiar el trabajo a realizar semanalmente.

Competències / Resultats d’aprenentatge de la titulació

  • 61 - Desenvolupar habilitats per tal de facilitar l'adaptació a noves situacions.
  • 26 - Ser capaç d'entendre i utilitzar els conceptes bàsics de màrqueting i les principals polítiques de l'àrea, i de comprendre l'entorn comercial en el qual operen les empreses.
  • 31 - Desenvolupar la capacitat per identificar i interpretar dades numèriques.
  • 32 - Adquirir habilitats en la resolució de problemes a partir d'informació quantitativa i qualitativa.
  • 33 - Tenir capacitat de cerca, interpretació i transmissió d'informació.
  • 34 - Desenvolupar la capacitat de preveure situacions i avançar-se als esdeveniments, i de reconèixer i interpretar la situació econòmica en un context determinat.
  • 35 - Ser capaç d'analitzar sèries temporals.
  • 39 - Adquirir habilitats en la resolució de problemes i en la presa de decisions: emprar la informació rellevant, aplicar els mètodos adequats i situar el problema dins el conjunt d'una organització.
  • 41 - Ser capaç de sintetitzar descriptivament la informació.
  • 50 - Adquirir capacitat de relacionar conceptes i fer exercicis d'anàlisi i de síntesi.
  • 51 - Desenvolupar aptituds en la presa de decisions.
  • 56 - Ser capaç de fer argumentacions que afavoreixin el raonament crític i autocrític.

Continguts

Dividido en 8 módulos.1 por semana

 

1.- Introducción Marketing Digital. Repaso MKT I conceptos básicos.

 

2.- Modelo de Negocio en la era digital

 

3.- Plan de Marketing Digital. Funnel

 

4.- Campañas Promoción Digitales

 

5.- SEO SEM , Analytics.

 

6.- Nuevos MKT en la era digital.

 

7.- Mobile & eCommerce

 

8.- Presentación Trabajo y Examen Final

Metodologia i activitats formatives

Modalitat totalment presencial a l'aula

La asignatura se desarrolla utilizando las siguientes metodologías:

  • Exposiciones del profesor.
  • Debate e intercambio de opiniones.
  • Material audiovisual.
  • Trabajos en grupo en clase
  • Trabajo en grupo.

Sistemes i criteris d'avaluació

Modalitat totalment presencial a l'aula

Tipus d’activitat

Sistema d’avaluació

% nota

1.- Assistència i participació a l’aula

Demostración de la implicación  en clase y en trabajo

40%

2.- Treball de l’assignatura

Business Plan Digital

40%

 

 

 

3.- Examen

Para demostrar que ha entendido los conceptos  con respuestas bien razonadas


Imprescindible aprobar el examen para aprobar la asignatura.

20%

Material didàctic

  © 2024 Universitat Internacional de Catalunya | Contacta'ns | Privacitat i Protecció de dades | Propietat intel·lectual
  Campus Barcelona. Tel.: 93 254 18 00 | Campus Sant Cugat. Tel.: 93 504 20 00