L'atenció serà contínua a través de mail i de l'aplicatiu propi del TFG, tant amb el coordinador com amb el tutor.
Objectius
L.
Competències / Resultats d’aprenentatge de la titulació
04 - Comprendre i saber emprar la terminologia financera en el marc empresarial.
19 - Analitzar variables quantificables de l'entorn econòmic i incorporar-les en la presa de decisions.
22 - Identificar la naturalesa i comportament de productors, consumidors i inversors.
26 - Ser capaç d'entendre i utilitzar els conceptes bàsics de màrqueting i les principals polítiques de l'àrea, i de comprendre l'entorn comercial en el qual operen les empreses.
32 - Adquirir habilitats en la resolució de problemes a partir d'informació quantitativa i qualitativa.
33 - Tenir capacitat de cerca, interpretació i transmissió d'informació.
39 - Adquirir habilitats en la resolució de problemes i en la presa de decisions: emprar la informació rellevant, aplicar els mètodos adequats i situar el problema dins el conjunt d'una organització.
48 - Ser capaç d'identificar les necessitats d'informació per a la gestió de les principals àrees funcionals dins les organitzacions.
51 - Desenvolupar aptituds en la presa de decisions.
52 - Ser capaç de desenvolupar aptituds en les relacions interpersonals i de treball en equip.
53 - Adquirir habilitats per a l'aprenentatge autònom.
54 - Ser capaç d'expressar idees i arguments de manera ordenada i coherent tant oralment com de forma escrita.
64 - Capacitat de planificació i organització del treball.
65 - Adquirir la capacitat de posar en pràctica els coneixements.