Assignatura

LLengua Anglesa 2

  • codi 10605
  • curs 2
  • període Semestre 1
  • tipus OB
  • credits 6

Llengua d'impartició principal: anglès

Professorat

Responsable

Gda. Yolanda Isabel SCOTT - yscott@uic.es

Horari d'atenció

Cita prèvia

Martyn Russell Baker mbaker@uic.es

Yolanda Scott yscott@uic.es (Despatx G201)

Presentació

En les darreres dècades, l'anglès s'ha consolidat com la lingua franca de la comunicació acadèmica i la divulgació científica, i com a una eina de gran utilitat en el diàleg intercultural entre els pobles. A més a més, els nous graus ens esperonen cap a un model de docent amb una mentalitat plurilingüe, capaç de fer ús de diverses llengües en la seva activitat professional.

Aquesta assignatura pretén activar la competència lingüística en llengua anglesa de l'alumnat, tot potenciant l’ús del nivell B2.2/C1.1 segons el Marc Europeu de Referència per a les Llengües, en compliment del requisit lingüístic marcat pel Ministeri d'Educació per als Graus de Mestre en Educació.

 

Requisits previs

Posseir el nivell B2,1 d'anglès segons el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües.

Objectius

1. Assolir el nivell B2.2/C1.1 d'anglès segons el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües.

2. Afavorir l'aprenentatge autònom.

 

 

Competències / Resultats d’aprenentatge de la titulació

  • CEM-52 - Expressar-se, oralment i per escrit, en una llengua estrangera.
  • CG-03 - Saber expressar-se en llengua anglesa segons el nivell b1, d'acord amb el Marc comú europeu de referència per a les llengües.

Resultats d’aprenentatge de l’assignatura

L'alumne/a s'expressa en llengua anglesa oralment i per escrit a nivell B2.2/C.1.1

 

Continguts

Durant el curs acadèmic, treballarem temes rellevants i actuals relacionats amb l'àrea d'Educació.

Metodologia i activitats formatives

Modalitat totalment presencial a l'aula

L'avaluació d'aquesta assignatura serà continuada i de caire eminentment presencial. L'alumne/a que no assisteix a més d'un 80% de les sessions perdrà el dret a acollir-se a l'avaluació continuada, i haurà de realitzar una prova objectiva al final del semestre.

La possessió d'un títol oficial no comporta la convalidació de l'assignatura.

A les classes es farà servir l'anglès com a llengua vehicular des del primer moment. Per tal d'optimitzar al màxim les oportunitats d'aprenentatge, l'alumnat haurà d'expressar-se en llengua anglesa durant les sessions de docència.

L'avaluació continuada està composta per diversos activitats formatives, repartides tot al llarg del semestre, que donaran evidències al professorat del procés d'assoliment de la competència, traduïda en el resultat d'aprenentatge que ja hem explicat. Els continguts de la classe i els criteris d'avaluació dependran del grup al qual s'assigni. Consulteu el programa del curs 2019/20 del vostre grup per obtenir més detalls.

L'avaluació continuada girará a l'entorn dels següents components:

Projects

Readings

Speaking activities

Writing activities

Vocabulary

Grammar

Listening

Per tal d'aprovar l'assignatura, cal haver aprovat tots els components esmentats per separat. Aquesta norma es aplicable tant a la primera com a la segona convocatòria. En cas de suspendre a la primera convocatòria, l'alumnat només haurá de recuperar aquelles destreses que no hagin superat. 

L'assignatura, a banda de les sessions presencials, comporta unes 120 hores de treball personal; el treball autònom, per tant, és essencial per tal d'assolir l'assignatura.

SPEAKING

L'aspecte oral de la llengua s'avaluarà principalment a través de l'observació dins l'aula. De manera regular, l'alumnat haurà de realitzar activitats orals dins de les classes que seran avaluades. L'avaluació de la part oral serà continuada i presencial, posant èmfasi en el progrés final de l'alumne. Per tant, no es realitzarà cap prova oral específica al final del semestre.

READING, WRITING, VOCABULARY, GRAMMAR, LISTENING

Aquests components s'avaluaran de manera continuada a través de proves objectives.

Sistemes i criteris d'avaluació

Modalitat totalment presencial a l'aula

RESULTATS D'APRENENTATGE:

SISTEMA D'AVALUACIÓ:

  • Presentacions orals
  • Treballs i projectes
  • Autoavaluació
  • Preguntes orals

 

Bibliografia i recursos

Consulteu el programa del curs 2019/20 per a cada grup específic.

  © 2024 Universitat Internacional de Catalunya | Contacta'ns | Privacitat i Protecció de dades | Propietat intel·lectual
  Campus Barcelona. Tel.: 93 254 18 00 | Campus Sant Cugat. Tel.: 93 504 20 00