Màrqueting de Buscadors
Llengua d'impartició principal: català
Altres llengües d'impartició: castellà
Responsable
Google AdWords és el programa publicitari de Google. La publicitat als buscadors és el canal de marketing que més ha crescut en els últims anys i ha agafat tanta importància que hi ha agències especialitzades en el marketing de buscadors. L’objectiu d’aquesta assignatura és entendre la seva importància, ser capaços de planificar una estratègia i executar-ne i optimitzar-ne les campanyes mentre es prepara el projecte per participar a la Google Online Marketing Challenge.
El Google Online Marketing Challenge (GOMC’13) és una excel·lent oportunitat perquè els estudiants experimentin amb el marketing online a través de les campanyes d’AdWords de Google. Els alumnes poden guanyar molts premis. Més de 50.000 alumnes de gairebé 100 països ja hi han participat els últims anys.
Els estudiants treballaran amb grup i amb un pressupost de 250€. Els estudiants han de desenvolupar una estratègia de publicitat online per a organització comercial o sense ànim de lucre real que no hagin utilitzat el programa Google AdWords en els últims 6 mesos.
Els guanyadors globals i el seu professor rebrà un viatge a la seu de Google a Mountain View, Califòrnia, per reunir-se amb l’equip d’AdWords. Els guanyadors regionals i el seu professor rebran un viatge a una oficina regional de Google.
Haver cursat satisfactòriament anteriorment l'assignatura optativa de Màrketing on-line
Entendre l'impacte actual i futur dels buscadors a l'economia digital i acabar el curs capacitat per poder preparar una bona estratègia digital de buscadors, la seva execució i una bona optimització.
1) Introducció a Internet i Marketing online
2) Introducció als buscadors
3) Introducció a Google AdWords
4) Conceptes avançats de Google AdWords
5) Eines
La metodologia de les sessions es basen en la dinàmica de grup per tal d’estimular la reflexió individual del participant en relació a la pròpia situació de negoci. Aquesta reflexió, es conduïda cap a la necessitat de reflexió estratègica i de millora en la gestió.
S’haurà de fer un treball en grups que es presentarà a la Google Online Marketing Challenge 2012 sobre una empresa real o una organització sense ànim de lucre.
Tipus d’activitat |
Sistema d’avaluació |
% nota |
1.- Assistència i participació a l’aula |
Registre de conductes i observacions Grau de participació Pràctiques i lectures obligatòries |
30% |
2.- Treball de l’assignatura |
Treball + presentació |
70% |