En el cas que les autoritats sanitàries decretin un nou període de confinament davant l'evolució de la
crisi sanitària provocada per la COVID-19, el professorat comunicarà oportunament les afectacions
possibles en les metodologies i activitats formatives, i també en els sistemes d'avaluació.
Transformació Digital presentarà els sistemes d'informació , tècniques i metodologies que utilitzen les organitzacions actuals per a ser més competitius en un mercat global, competitiu e hiperconnectat, així com classificar els objectius i l'ús d'aquests sistemes. Tots els departaments d'una organització podrien millorar-se mitjançant la transformació digital, veurem com es pot simplificar la logística o les finances, fins i tot les decisions estratègiques de gestió basades en sistemes de previsió avançats i tractament de dades. A més, l'entorn digital ha facilitat la relació amb els clients, els canals nous, com ara les xarxes socials, els mercats electrònics i les aplicacions mòbils fan que els nous gestors de l'era digital siguin capaços de comprendre els indicadors clau de les dades recopilades per millorar els canvis curts, mitjans i llargs expressa estratègies més ràpid que mai.
El curs té una part pràctica on tindreu dur a terme el desenvolupament de continguts que apliquen a la transformació digital de l'empresa i les eines que s'utilitzen, com pot ser eines analítiques o gestor de continguts (CMS)
Competències / Resultats d’aprenentatge de la titulació
51 - Desenvolupar aptituds en la presa de decisions.
53 - Adquirir habilitats per a l'aprenentatge autònom.
64 - Capacitat de planificació i organització del treball.
03 - Seleccionar i aplicar adequadament les alternatives comptables permeses.
05 - Conèixer les funcions pròpies dels departaments de finances en les empreses.
10 - Identificar els factors del creixement econòmic a llarg termini i comprendre l'impacte de la globalització.
14 - Conèixer i comprendre el marc legal del dret mercantil i ser capaç d'aplicar-lo a casos pràctics del món de l'empresa.
19 - Analitzar variables quantificables de l'entorn econòmic i incorporar-les en la presa de decisions.
24 - Ser capaç de desenvolupar una anàlisi del medi econòmic, social i històric en el qual se situa l'empresa.
32 - Adquirir habilitats en la resolució de problemes a partir d'informació quantitativa i qualitativa.
36 - Ser capaç d'interpretar dades quantitatives i qualitatives i d'emprar eines matemàtiques i estadístiques aplicables a processos empresarials.
37 - Tenir capacitat per aplicar tècniques, mètodes i eines de gestió.
39 - Adquirir habilitats en la resolució de problemes i en la presa de decisions: emprar la informació rellevant, aplicar els mètodos adequats i situar el problema dins el conjunt d'una organització.
41 - Ser capaç de sintetitzar descriptivament la informació.
46 - Adquirir la capacitat d'entendre i participar en conferències o classes magistrals en un context acadèmic.
65 - Adquirir la capacitat de posar en pràctica els coneixements.
67 - Adquirir capacitat per expressar-se en altres idiomes.