Anglès per a Fisioteràpia 2.2
Mòdul: Idiomes
Matèria: Anglès per a fisioteràpia 2
Llengua d'impartició principal: anglès
Altres llengües d'impartició: català, castellà
Sem.2 | DC | 12:00 15:00 |
L'objectiu del programa és dotar els estudiants del llenguatge acadèmic necessari per comprendre i presentar recerca en Fisioteràpia en anglès. Per aquest motiu, es donarà especial atenció al desenvolupament de les habilitats de lectura crítica i de comprensió oral. Així mateix, es reforçaran les habilitats d'expressió oral i escrita per tal de consolidar els coneixements adquirits i estimular la comunicació en un context acadèmic.
El programa consta de 3 parts: classes magistrals, tutories i aprenentatge autònom.
Les classes magistrals se centren en la realització d'activitats de lectura i de comprensió oral relatives a l'àmbit de la recerca científica i la Fisioteràpia. Aquestes classes estan dissenyades amb l'objectiu de desenvolupar la comprensió en un context acadèmic. Les activitats d'expressió oral i escrita serveixen per millorar la comunicació en l'àmbit universitari i en conferències, així com per proporcionar una sòlida base lingüística a l’estudiant, amb l'objectiu de consolidar els coneixements introduïts durant el curs.
Les tutories estan enfocades al desenvolupament de l'estudiant i de les seves habilitats interpersonals i inclouen la realització d'un treball en grup a avaluar.
I finalment, l'aprenentatge autònom, o 'a distància' se centra en el desenvolupament de les habilitats d'expressió escrita i de comprensió oral i lectora; en la consolidació de la gramàtica i de vocabulari específic; i finalment, dota l'estudiant d'una major autonomia en l'aprenentatge d'una llengua estrangera.
Les tres parts s'han dissenyat específicament per dotar l'estudiant de les habilitats, els coneixements i els recursos necessaris per a comunicar-se amb seguretat i eficaçment en anglès.
Requisits
Els alumnes necessitaran un nivell mínim de B 2.1 de Angles para aprovar la assignatura. Per tant els alumnes hauran de tenir un nivell mínim de B 2.1 abans de començar la assignatura.
Els estudiants deberien tenir un nivel d’ anglès B 2.1 per superar l’assignatura. Per tant, els alumnes haurian de tenir un nivell de llengua anglesa global mínim de B2.1 abans del començament del curs.
Classe magistral:
Preparar i dotar els estudiants dels coneixements lèxics i gramaticals necessaris per comprendre, sintetitzar i presentar de manera eficaç projectes d'investigació en Fisioteràpia en anglès.
Reforçar les habilitats receptives de lectura i de comprensió oral a través de la pràctica, usant diversos estímuls, així com potenciar el desenvolupament de les habilitats productives d'expressió oral i escrita.
Tutories:
Desenvolupar les habilitats interpersonals dels estudiants i la seva capacitat per treballar amb els companys i companyes, tant en la lengua nativa com en llengua estrangera.
Aprenentatge autònom:
Desenvolupar la comprensió lectora de l'estudiant a través de la realització de tasques que requereixin una anàlisi detallada del llenguatge a nivell lèxic i estructural de les idees principals i secundàries, així com dels models d'organització propis de la literatura en Fisioteràpia en anglès; reforçar les habilitats de comprensió oral; repassar el vocabulari específic i les estructures gramaticals més comunes de la investigació en Fisioteràpia.
Competències lingüístiques en anglès
En base a les competències de la titulació, els estudiants adquiriran les següents competències:
1. Tenir la capacitat d'anàlisi i de síntesi (1)
2. Ser capaç de llegir i entendre bibliografia i literatura sobre fisioteràpia (62)
3. Utilitzar la terminologia i estructures lingüístiques de la llengua anglesa relacionades amb l'àmbit de la fisioteràpia amb habilitat (63)
4. Ser capaç d'entendre les idees principals i de participar en conferències o en lliçons magistrals en llengua anglesa (64)
5. Ser capaç de realitzar exposicions en llengua anglesa de forma oral i escrita (65)
Competències no lingüístiques
6. Tenir capacitats per treballar en equip (30.1)
7. Tenir la capacitat per organitzar i planificar (2)
8. Desenvolupar les capacitats per realitzar un aprenentatge autònom (10)
9. Tenir habilitats en les relacions interpersonals (competència 28.2)
01 tenir la capacitat d'anàlisi i síntesi
Competències lingüístiques en anglès
Partint de les competències de la titulació, els estudiants adquiriran les següents competències:
1. Tenir la capacitat d'anàlisi i de síntesi (1)
2. Ser capaç de llegir i entendre bibliografia i literatura sobre fisioteràpia (62)
3. Utilitzar amb habilitat la terminologia i estructures lingüístiques de la llengua anglesa relacionades amb l'àmbit de la fisioteràpia (63)
4. Ser capaç d'entendre les idees principals i de participar en conferències o en lliçons magistrals en llengua anglesa (64)
5. Ser capaç de realitzar exposicions de forma oral i escrita en llengua anglesa. (65)
Competències no lingüístiques
6. Tenir les capacitats necessàries per treballar en equip (30.1)
7. Tenir capacitats per organitzar i planificar (2)
8. Desenvolupar les habilitats per realitzar un aprenentatge autònom (10)
9. Tenir habilitats en les relacions interpersonals (28.2)
Temes
Els estudiants treballaran sobre temes relatius a la introducció a la investigació integral, disseny i format de l'article científic i terminologia relativa a temes d'actualitat de la recerca en Fisioteràpia.
Coneixement lingüístic
Els estudiants revisaran i consolidaran els seus coneixements sobre les estructures de connexió, la puntuació i l'organització d'un article de revisió sistemàtic complet.
Els estudiants prendran part activa en les activitats de lectura i reallitzaran tasques d'anàlisi i de síntesi de texts de diversos gèneres acadèmics de la Fisioteràpia, com per exemple extractes de llibres de text i articles de revistes especialitzades. A més, en activitats interactives es discutiran temes treballats durant el curs, es realitzaran presentacions i s'elaboraran treballs escrits. Finalment, en les activitats de comprensió oral, els alumnes hauran de retenir tant informació específica com general de presentacions realitzades per altres estudiants, professors i de conferenciants online.
Els recursos virtuals d'internet també serviran com a eina lingüística que l'estudiant aplicarà al llarg del seu procés d'aprenentatge. Aquests recursos són part integral del seu estudi individual ja que proporcionaran a l’estudiant les eines i la motivació necessàries per a l'aprenentatge autònom de l'anglès en la seva àrea d'especialització, al llarg de la vida professional.
ACTIVITAT FORMATIVA | METODOLOGIA | COMPETÈNCIES | CRÈDITS ECTS |
---|---|---|---|
classes teòriques | mètode expositiu / lliçó magistral resolució d'exercicis i problemas | 01 13 30.1 62 63 64 65 | 3.6 |
activitats d'autoaprenentatge | contracte d'aprenentatge resolució d'exercicis i problemas | 02 10 | 1.2 |
tutories | aprenentatge basat en problemas contracte d'aprenentatge | 28.2 | 1.2 |
Activitat |
% Nota final |
Resultat d’ 'aprenentatge |
Treball en el aula: Estudi de casos |
10% |
Llegir i comprendre les idees principals textos i literatura relacionat amb la fisioteràpia (62) Entendre les idees principals de les presentacions formals o conferències en anglès (64) |
Presentació oral: Presentació de un cas basat en la evidencia |
10% |
Analitzar i sintetitzar la informació, tant oralment com per escrit (1) Comunicar-se oralment y per escrit (65) Planificar i organitzar el treball (2) |
Presentació oral: Projecte en grup: formulació de una pregunta de investigació y revisió de la literatura |
10 % |
Analitzar i sintetitzar la informació, tant oralment como per escrit (1) Comunicar-se oralment y per escrit (65) Planificar y organitzar el treball (2) Treballar en equip (30.1) Mostrar la capacitat de aprendre amb autonomia (10) Mostrar el uso de habilitades interpersonals (c 28.2) |
El treball per escrit: Dossier de Projecte de grup Deures |
30% |
Analitzar i sintetitzar la informació, tant oralment com per escrit (1) Utilitzar la estructures lingüístiques relacionades amb la terminologia i conceptes de Fisioteràpia (63) |
Quizzes/controls |
10% |
Llegir i comprendre les idees principals textos i literatura relacionat amb la fisioteràpia (62) Entendre les idees principals de les presentacions formals o conferències en anglès (64) |
Examen Final Revisió Sistemàtica comprensió oral, lectura, vocabulari |
30% |
Llegir i comprendre les idees principals textos i literatura relacionat amb la fisioteràpia (62) Entendre les idees principals de les presentacions formals o conferències en anglès (64) |
La assistència y participació en classe y la avaluació continuada son fonamentals per aprovar el curs. A més a més, el treball en grup fora de classe també formarà una part important de l’avaluació. Las tasques seran publicades en Moodle para que los estudiantes consulten en caso de absències de classe.
Per obtenir un nivell de aprovat (per exemple, un 5) en el examen final, els estudiants haurien de aconseguir una puntuació de 50%.
No serà possible aprovar el curs amb només el examen final en cap convocatòria.
Exàmens segona convocatòria
Poden substituir fins un 45% de la nota total del curso. Consistirà en un examen i pot incloure un component de escriptura. El treball en grup, el treball en classe y la tasques no se poden substituir en la segona convocatòria.
Els alumnes que hagin suspès l’assignatura i que volen presentar a l'examen de segona convocatoria hauran de contactar amb el coordinador d'assignatura abans de juny 15, 2019 per determinar el contingut de la segona avaluació. Segons els casos, la segona convocatoria pot incloure un component d'escriptura i / o una presentació oral a més de l'examen.
Moltes proves de progrés se realitzaran durant el curs. No se realitzaran recuperacions. Els estudiants que falten a un examen rebran un 0 en l’examen.
Materials de classe:
Material virtual d'intranet i internet per a l'aprenentatge autònom:
Student English File Resources (csc) (fòrum intranet)
Distance Learning Programme (intranet forum)
Bibliografia:
Pagliarulo M: Introduction to Physical Therapy. St. Louis, Mosby Elsevier, 2007
E: data d'examen | R: data de revisió | 1: primera convocatòria | 2: segona convocatòria: