Workshop. Projecte per a la Xarxa
Mòdul: Tècniques de creació audiovisual
Matèria: Workshop
Llengua d'impartició principal: castellà
Com indica el propi nom de l'assignatura, Projecte en Xarxa, es centra en un treball que desenvoluparan els alumnes durant tot el semestre.
Es tracta de la realització d'un blog de temàtica lliure que han de fer créixer, en funció dels diversos paràmetres que la teoria els va otorgant.
Es requereix ordinador a l'aula per al desenvolupament de l'assignatura i coneixements previs d'informàtica a nivell usuari.
L'objectiu de l'assignatura és que l'alumne comprovi com fer créixer un Projecte a la xarxa, en ell podrà analitzar totes les seves variables:
- Proposta de temàtica
- Selecció de nom
- Entrades, selecció d'imatges en fototeques, enllaços a altres articles, etc.
- Ús de les xarxes socials en el benefici del propi bloc (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, snapchat i LinkedIn)
- Coneixement de l'ús de les xarxes socials en el món empresarial.
- L'aplicació del dayketing i altres eines de gestió de continguts (Inboud Màrqueting).
- La publicitat a la xarxa i les seves diferències amb la publicitat convencional.
- La creativitat en altres països en l'entorn d'Internet.
El resultat és un treball a fons, amb un seguiment que porta a l'alumne a superar els reptes quinzenals que se li proposen en la creació del seu propi blog.
1. Internet
2. Google i el seu model de negoci (SEO / SEM)
3. Els blogs
4. Les xarxes socials
a. Facebook
b. Instagram
c. Twitter
d. pinterest
e. LinkedIn
f. snapchat
5. Les xarxes socials en les empreses
6. La publicitat a Internet
7. Youtube
8. Els codis QR i altres noves tecnologies
9. El màrqueting de continguts
La metodologia es basa en reptes quinzenals per a cada blog. A més, cada setmana s'imparteix la sessió teòrica que hauran d'aplicar en el crecimeinto del seu bloc personal.
Cada mes es compta amb la visita d'un professional de prestigi que comenta temes sobre el que s'està treballant:
- Blogaire de reconeixement
- Creatiu de màrqueting interactiu
- Directiu d'empresa d'Internet
- Repsonsable de màrqueting digital
ACTIVITAT FORMATIVA | CRÈDITS ECTS |
---|---|
Aprenentatge entre iguals. Amb aquesta activitat es pretén que els alumnes guanyin capacitat d'anàlisi i capacitat crítica Una manera d'aconseguir-ho és corregir exercicis, productes, etc. dels seus propis companys. Cada estudiant obtindrà una doble avaluació: com a receptor i com a transmissor de coneixement crític. | 1 |
Classe magistral. En les classes magistrals, el professor, no només transmet continguts o coneixements, sinó també, i sobretot, actituds, motivació, aptituds, valors, etc. També facilita que els assistents puguin manifestar les seves opinions i els seus arguments enfront de la resta d'estudiants. | 1 |
Coaching. Seguiment, individual o en grups molt reduïts, de com els alumnes assimilen els continguts de l'assignatura. En les sessions de coaching, es corregiran defectes, s'aclariran dubtes, es proposaran exercicis i activitats necessàries per aconseguir els objectius fixats. | 1 |
Workshop. Tallers avançats, intensius, de major durada, dirigits per professors i/o professionals estrangers, en els quals l'idioma utilitzat és l'anglès. Culminen en un producte professional o semiprofessional produït també en llengua anglesa. | 1 |
60% de la nota: en funció dels reptes superats en la creació de propi blog
40% de la nota: examen final de curs