Investigació de Mercats Qualitativa
No especificada
Responsable
Horari d'atenció
mardeus@emedeeme.com
Cal conèixer sempre el comportament del consumidor i els perquès del consum, independentment del lloc que s'ocupi en una empresa.
No hi ha
L'objectiu central de l'assignatura és conèixer la utilitat de la investigació de mercat, quan i per què utilitzar-així com la seva relació amb l'empresa i el màrqueting
1. Context general; la relació empresa-consumidor.
2. Nocions bàsiques de psicologia.
3. El rol de l’Institut de recerca.
- Latent
4. El procés d’un Estudi.
1. Demanda client.
-Elaboració briefing.
2. El projecte d’investigació.
- Elaboració projecte
- Objectius i metodologia.
-Altres aspectes: timing, materials, pressupost...
3. L’Estudi.
- Treball de camp.
Focus groups, entrevistes, mistery shopping, etc.
- Anàlisi de resultats
- Elaboració informe pel client.
- Presentació de resultats.
La investigació de mercat s'aprèn gradualment i sobretot a través de casos. Per això la part pràctica adquireix molta importància en l'assignatura.
Apunts que inclouran bibliografia bàsica
- Exemples i materials reals aportats per EmedeEme
- A través dels treballs realitzats durant l'assignatura s'ha d'emplenar un CD amb tots els materials elaborats per grups