Competències / Resultats d’aprenentatge de la titulació
21 - Conèixer les teories fonamentals en el camp de la microeconomia i la macroeconomia.
23 - Conèixer i saber emprar la terminologia de l'anàlisi microeconòmica i macroeconòmica.
26 - Ser capaç d'entendre i utilitzar els conceptes bàsics de màrqueting i les principals polítiques de l'àrea, i de comprendre l'entorn comercial en el qual operen les empreses.
31 - Desenvolupar la capacitat per identificar i interpretar dades numèriques.
32 - Adquirir habilitats en la resolució de problemes a partir d'informació quantitativa i qualitativa.
33 - Tenir capacitat de cerca, interpretació i transmissió d'informació.
35 - Ser capaç d'analitzar sèries temporals.
36 - Ser capaç d'interpretar dades quantitatives i qualitatives i d'emprar eines matemàtiques i estadístiques aplicables a processos empresarials.
37 - Tenir capacitat per aplicar tècniques, mètodes i eines de gestió.
39 - Adquirir habilitats en la resolució de problemes i en la presa de decisions: emprar la informació rellevant, aplicar els mètodos adequats i situar el problema dins el conjunt d'una organització.
40 - Ser capaç de seleccionar el mètode estadístic adequat d'acord amb l'objecte d'anàlisi.
41 - Ser capaç de sintetitzar descriptivament la informació.
43 - Adquirir habilitat en l'ús de programari estadístic.