Assignatura

Investigació de Mercats Quantitativa

  • codi 09319
  • curs 4
  • període Semestre 2
  • tipus op
  • credits 3

Llengua d'impartició principal: anglès

Professorat

Competències / Resultats d’aprenentatge de la titulació

  • 21 - Conèixer les teories fonamentals en el camp de la microeconomia i la macroeconomia.
  • 23 - Conèixer i saber emprar la terminologia de l'anàlisi microeconòmica i macroeconòmica.
  • 26 - Ser capaç d'entendre i utilitzar els conceptes bàsics de màrqueting i les principals polítiques de l'àrea, i de comprendre l'entorn comercial en el qual operen les empreses.
  • 31 - Desenvolupar la capacitat per identificar i interpretar dades numèriques.
  • 32 - Adquirir habilitats en la resolució de problemes a partir d'informació quantitativa i qualitativa.
  • 33 - Tenir capacitat de cerca, interpretació i transmissió d'informació.
  • 35 - Ser capaç d'analitzar sèries temporals.
  • 36 - Ser capaç d'interpretar dades quantitatives i qualitatives i d'emprar eines matemàtiques i estadístiques aplicables a processos empresarials.
  • 37 - Tenir capacitat per aplicar tècniques, mètodes i eines de gestió.
  • 39 - Adquirir habilitats en la resolució de problemes i en la presa de decisions: emprar la informació rellevant, aplicar els mètodos adequats i situar el problema dins el conjunt d'una organització.
  • 40 - Ser capaç de seleccionar el mètode estadístic adequat d'acord amb l'objecte d'anàlisi.
  • 41 - Ser capaç de sintetitzar descriptivament la informació.
  • 43 - Adquirir habilitat en l'ús de programari estadístic.
  • 66 - Capacitat de recuperar i tractar informació.
  © 2024 Universitat Internacional de Catalunya | Contacta'ns | Privacitat i Protecció de dades | Propietat intel·lectual
  Campus Barcelona. Tel.: 93 254 18 00 | Campus Sant Cugat. Tel.: 93 504 20 00