V Simposi de Publicitat: Comunicació Solidària

Simposi
Comparteix aquesta informació
20/02/2009:30h

Una de les cares menys visibles de la comunicació és aquella que té a veure amb fins solidaris. El dia 20 de febrer s’analitzarà la dimensió que té la comunicació solidària en el V Simposi de Publicitat de la Facultat de Ciències de la Comunicació. Es farà a partir de l’experiència d’entitats com el SJD Pediatric Cancer Center o Sonrisas de Bombay i de projectes com La Marató de TV3, de Televisió de Catalunya. 

Inscripcions en aquest enllaç.

Programa

 

9.30 h Registre

9.45 h Benvinguda

Dr. Alfonso Méndiz, degà de la Facultat de Ciències de la Comunicació de UIC Barcelona

Dra. Carolina Serra, cap d’estudis del Grau en Publicitat i Relacions Públiques

10 - 10.45 h Conferència “La comunicació amb somriures

Alfonso Hernández, responsable del Departament de Comunicació de Sonrisas de Bombay   

10.50 - 11.35 h Conferència “Aprendizajes de la campaña del SJD Pediatric Cancer Center Barcelona

Mariana Romero, comunicació i màrqueting de l’Hospital Sant Joan de Déu

11.35 - 12 h Pausa i cafè

12 - 13 h Conferència “Evolució de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio: del Tetris al Fortnite

  • Lluís Bernabé, director de la Fundació La Marató de TV3
  • Ariadna Oltra, periodista, presentadora de TV3 i de La Marató 2012
  • Elisenda Escriche, testimoni i protagonista de la campanya gràfica de La Marató 2018
  • Àlex Marquina, director d’àrea de Promoció i Estratègia de marca de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals

13 h Torn de preguntes i tancament de la jornada

13.30 h Fi del simposi

Aula Magna