Postgrau en Direcció i Màrqueting de Moda

Tipus de programa
Diplomatures de postgrau
Durada
11/02/2021 - 18/06/2021
Crèdits
30 ECTS
Preu
130,00€ / ECTS x 30 = 3.900,00€. *Preus corresponents a l’any acadèmic 2021-2022.
Horari
Divendres de 16.00 a 21.00 h i dissabtes de 9.00 a 14.00 h
Idioma
Castellà
  • Inici
  • Presentació
  • Pla d'estudis
  • Prerequisits i admissió
  • Beques i finançament

Raons per cursar el postgrau

  1. Coneixement global de la indústria de la moda
    Es proposa oferir una visió integral de la indústria de la moda i les eines comunicatives necessàries per a qualsevol professional que treballi actualment en el sector o hi vulgui treballar en els propers anys. A través d’experts en les diferents assignatures, els alumnes analitzaran les estratègies i eines necessàries per desenvolupar una comunicació d’èxit (en línia i fora de línia), aprofundint en les variables de la gestió i amb un enfocament cap a l’economia circular i la sostenibilitat.
  2. Claustre format per professionals de prestigi en actiu
    La majoria dels professors treballen actualment en marques de moda líders en el mercat i una gran part es troba immers en la transformació de la indústria cap a la sostenibilitat.
  3. Sostenibilitat
    El màster ofereix una formació transversal de la sostenibilitat en tota la cadena de subministrament de la indústria de la moda, des de la marca fins al consumidor, que suposa l’única manera de desenvolupar la transparència.
  4. Tracte personalitzat
    El nombre reduït d'alumnes permet conèixer millor les capacitats de cada participant per contribuir al seu desenvolupament, també a través de les Pràctiques i el Treball Final de Postgrau.

Presentació

Els professionals en la gestió i la direcció d'empreses vinculades a l'àmbit de la moda tenen en l'actualitat un dels grans reptes a l'hora de gestionar, amb professionals que tinguin un alt valor afegit en coneixements i experiència, els recursos destinats als seus projectes perquè rendeixin de la manera més eficient i optimitzada possible.

Al Postgrau de Management i Màrqueting de moda et formarem tant en el coneixement de la gestió empresarial de moda, l'enfocament cap als stakeholders i l'impacte social de l'empresa, com en el posicionament de producte, branding i utilització de noves eines i estratègies perquè puguis controlar la totalitat del projecte. El nostre objectiu és que siguis un veritable gestor i empresari de projectes del món de la moda i del disseny.

Durant tot el semestre estaràs assessorat i guiat per professionals tant per a la consecució dels teus objectius personals i professionals, com en les oportunitats professionals, per treure el màxim rendiment possible als teus estudis de postgrau.

El Postgrau està estretament vinculat a la ciutat de Barcelona, a les seves empreses i professionals de la moda i el disseny. Amb un ampli equip de professors, les classes s'alternen amb visites a empreses de primer nivell.

Section

Pla d'estudis i assignatures 2021-2022

Assignatures del curs 1 Tipus Període ECTS
Mòdul 1: el Negoci de la Moda Tipus: OB Període: Primer semestre ECTS: 4
Mòdul 2: Enfocament Stakeholders i Impacte en la Moda Tipus: OB Període: Primer semestre ECTS: 3
Mòdul 3: Estratègia de Marca i Posicionament de Producte Tipus: OB Període: Primer semestre ECTS: 4
Mòdul 4: Màrqueting Digital, Estrategies e Innovació Tipus: OB Període: Primer semestre ECTS: 4
Mòdul 5: Product Management and Fashion Producer Tipus: OB Període: Primer semestre ECTS: 3
Mòdul 6: Treball Final de Postgrau Tipus: OB Període: Primer semestre ECTS: 6
Mòdul 7: Pràctiques en Empresas Tipus: OB Període: Primer semestre ECTS: 6
  • ECTS: European Credit Transfer System
  • Període: període del calendari
  • (a): assignatures impartides en anglès

Prerequisits i admissió

Criteris d'admissió

L’accés al Postgrau està obert a titulats i graduats universitaris i diplomats de qualsevol disciplina. És necessari realitzar una entrevista personal. S’estudiaran totes les candidatures en què es compleixin els requisits establerts en les vies d’accés. La decisió sobre l’admissió es realitzarà en funció dels criteris següents:

  • Expedient acadèmic universitari
  • Currículum vitae (no cal experiència prèvia, però es valorarà)
  • Carta de motivació

Reserva i matrícula

Superat el procés d'admissió, s'ha de fer l'ingrés del 20% del total del preu del postgrau, en concepte de reserva de plaça, després de rebre la carta oficial d'admissió.

Un cop formalitzada la matrícula, s'ha d'abonar en un pagament únic el 80% restant.

Beques i finançament