L'agència de periodisme especialitzat Aceprensa i la Facultat de Ciències de la Comunicació de UIC Barcelona convoquen la primera edició del concurs Seeing is Reading International Short Film Award, per a universitaris de 18 a 25 anys. Sota el lema “Mirar per llegir”, el concurs té l’objectiu de fomentar la passió per la lectura entre els més joves a través de peces audiovisuals que posin en relleu els valors de la lectura d'una manera creativa.

Condicions

Els participants hauran de produir un curt d'entre 1:30 i 3 minuts en què la passió per la lectura sigui el referent per crear la història. En aquest sentit, el contingut audiovisual ha de ser original i inèdit i es presentarà en una única categoria. Els curts es podran presentar en català, castellà o anglès.

Jurat

Un comitè de selecció format per membres d'Aceprensa i de la Facultat de Ciències de la Comunicació de UIC Barcelona farà la preselecció dels nominats als premis i un jurat format per especialistes del sector audiovisual i professionals de prestigi triaran l'obra guanyadora.

Premis

Primer premi: 3.000 euros i trofeu
Segon premi: 1.500 euros i trofeu
Tercer premi: 500 euros i trofeu

Termini

Les peces es poden fer arribar al correu premioaceprensa@uic.es fins al 4 de setembre de 2020. Els treballs finalistes es donaran a conèixer el 4 de novembre de 2020 en aquest espai web i el veredicte final del certamen tindrà lloc amb una gran gala d’entrega de premis que reconeixerà els guanyadors.

Més informació

Trobaràs tota la informació a les bases de participació

Inscripcions

Patrocinat per:

aceprensa