Arrenca una nova edició del Programa d’Excel·lència Acadèmica

29/09/16
Comparteix aquesta informació

La nova edició del programa es va iniciar el 15 de setembre passat amb la presentació del nou curs i dels projectes de consultoria que els alumnes hauran de presentar a la Consulting Competition al final del semestre.

Arrenca una nova edició del Programa d’Excel·lència Acadèmica

Per cada àrea de consultoria hi va haver un representant de cada empresa que va presentar el brífing que els alumnes han de treballar per grups. Així, Javier Gazulla, investment strategy a DiverInvest, va ser l’encarregat de l’àrea de Finance and investment strategy, i Víctor de Quadras, CEO i director de màrqueting a The Bike Lab SL, de l’àrea d’estratègia i desenvolupament de negoci. Per la seva banda, Jordi Picas, director de Fundació Intermedia i director d’innovació a Suara cooperativa, va presentar l’àrea d’emprenedoria social amb el cas de Tandem Social. I per acabar, Luis Jover, director del programa, va presentar el cas Novartis sobre el sector farmacèutic. 

Entre les activitats d’aquesta nova edició, els alumnes tindran l’oportunitat de visitar l’empresa multinacional del sector industrial Mecalux. Així mateix, tindran conferències amb ponents com José María Bardera, gerent d’Integrated Supply Chain Planning a Coca-Cola Iberian Partners de Coca-Cola; Paula Veciana, consultora de Tandem Social; i J. De León, de CaixaBank.

Sobre el Programa d’Excel·lència Acadèmica (PEA)

El PEA “Bridging University and Business” és una activitat dirigida als alumnes amb el millor expedient acadèmic d’ADE que duu a terme per segon any consecutiu la Facultat de Ciències Econòmiques i Socials. L’objectiu és apropar l’àmbit de l’empresa als universitaris. 

El Programa es desenvolupa cada curs acadèmic en dos mòduls distribuïts en els dos semestres del curs. Cada mòdul té cinc sessions que estan dedicades a diferents àrees de la gestió dels negocis, en les quals participen directius convidats. L’activitat acaba cada semestre amb una consulting competition, per la qual els estudiants han de formar un “grup de consultoria” i donar resposta a reptes empresarials concrets.