La botiga insígnia d’Etnia Barcelona obre les portes a la Facultat de Ciències de la Comunicació

15/11/17
Comparteix aquesta informació

Un grup d’alumnes de les assignatures Comunicació de Moda i Tendències, d’una banda, i Gestió i Estratègia de Marca, de l’altra, de la Facultat de Ciències de la Comunicació, van visitar el 10 de novembre passat la flagship store d’Etnia Barcelona  situada al cor del Born.

La botiga insígnia d’Etnia Barcelona obre les portes a la Facultat de Ciències de la Comunicació

Els alumnes van visitar les instal·lacions guiats per la responsable de la botiga, Carolina, que els va explicar tots els aspectes relacionats amb l’atenció al client, al qual es pretén fer gaudir, des que entra a la botiga, d’una experiència sensorial de marca. El recorregut va acabar a la terrassa del pis superior, decorada al més pur estil mediterrani i amb unes vistes privilegiades a l’església de Santa Maria del Mar, on es porta els clients per finalitzar la seva experiència de compra.

A continuació, la responsable de Comunicacióde la marca, Pili Rodríguez, va impartir una sessió a l’alumnat sobre el posicionament d’Etnia i les seves campanyes de comunicació. “Va ser especialment interessant conèixer com els valors corporatius de la marca (color, cultura i qualitat) impregnen de manera transversal totes les campanyes i accions comunicatives d’Etnia, que ven el 90 % de la seva producció fora d’Espanya”, afirma Elisa Regadera, vicedegana de la Facultat.

El grup també va conèixer el paper de les celebritats ambaixadores d’Etnia, que porten les seves ulleres de manera desinteressada i gratuïta gràcies a una estratègia comunicativa de la marca en lloc de fer campanyes de publicitat.