Directius de Comunicació de 'la Caixa', membres del tribunal dels projectes finals de Publicitat

10/05/14
Comparteix aquesta informació

El 5 de maig passat, els alumnes de quart de Publicitat i Relacions Públiques van presentar els projectes de final de grau davant d'un tribunal format per la cap d'estudis del grau, Pilar Buil, i per dos directius de Comunicació de 'la Caixa', Daniel Zafra i Montse Blanco, entitat per a la qual havien desenvolupat tota una campanya de publicitat.

Directius de Comunicació de 'la Caixa', membres del tribunal dels projectes finals de Publicitat

El repte era gran: a partir d’un brífing real per a l’Obra Social “la Caixa”, els alumnes van haver de crear una campanya de publicitat que englobés totes les fases del procés, com si fossin autèntics professionals d’una agència: recerca, estratègia, creativitat, pla de mitjans, avaluació i, per descomptat, rodatge de l’espot.

Durant l’elaboració dels projectes, els alumnes van ser guiats per un grup de professors de la Facultat, format pel Dr. Pablo Medina, Joan Alòs, Ramon Piqué, David Escribano i Marta Salvat.

El dia de la presentació, els diferents grups van haver de defensar la seva campanya i idea creativa davant d’un tribunal format per Daniel Zafra (director de marca de CaixaBank), Montse Blanco (cap de Publicitat a l’Obra Social “la Caixa”) i Pilar Buil (responsable del grau de Publicitat i RP a la UIC). Tots tres van fer l’avaluació dels treballs finals de grau i van coincidir en què el nivell dels treballs i dels espots era molt elevat. Així doncs, la presentació davant del client va ser tot un èxit.

Des de la Facultat, us donem la més sincera enhorabona a tots i us convidem a conèixer els diferents projectes, fent clic aquí.