El vicepresident del Grup Intercom presenta les claus de l'èxit de la venda per Internet

15/01/13
Comparteix aquesta informació

Joaquim Falgueras, vicepresident del Grup Intercom, va impartir el 21 de desembre passat una conferència als alumnes de segon curs d'ADE.

A la sessió, Falgueras va tractar
especialment l'estratègia i la venda per Internet. Durant la conferència es van
desenvolupar conceptes com l'economia de xarxa, la vialitat i el cost de la
informació, o els tipus d'innovació. Falgueras es va servir de casos d'èxit com
Google, Facebook, Spotify o el mateix Grup Intercom.

El conferenciant va aprofundir
també en la gran quantitat d'informació sobre el consumidor de què disposen
actualment les empreses i que adquireixen a través de la IP dels mateixos usuaris.
Aquestes dades permeten encertar molt més la campanya que es durà a terme.

La sessió va ser molt
participativa, en especial, quan Falgueras va explicar la clau de l'èxit del
Grup Intercom i com va superar els atacs que va rebre per part de la
competència.

Joaquim Falgueras, vicepresident
del Grup Intercom és enginyer superior de Telecomunicacions. PDD (Programa de
Desenvolupament Directiu) d'IESE. De la seva carrera professional destaca el
seu pas per ABB com a responsable d'implementació de processos i eines IT i
reenginyeria de processos d’àmbit mundial. Va ser soci fundador del Grup
Intercom i va assumir la Direcció General de la companyia el 1998. Des del
setembre de 2002 és conseller delegat d’emagister.