La UIC crea un nou màster que aposta per l'emprenedoria

22/08/13
Comparteix aquesta informació

El Màster en Business Innovation (MBI) neix amb l'objectiu de formar els líders dels processos d'innovació que l'empresa demana. Amb l'MBI l'estudiant adquireix les competències d'un emprenedor del segle XXI, un professional que, transcendint el mer coneixement tècnic, viu en la cultura del compromís i del repte en un context de coneixement accelerat, creativitat i globalització.

La UIC crea un nou màster que aposta per l'emprenedoria

El model educatiu de l’MBI recrea un entorn real d’innovació en el qual la formació i l’emprenedoria convergeixen gràcies a una metodologia i a una arquitectura del coneixement, focalitzades a experimentar la innovació basada en l’aplicació del binomi tecnologia-disseny. 

El màster combina l’estudi amb pràctiques reals en què equips multidisciplinaris d’estudiants col·laboren amb les empreses en la creació i assaig de prototips i en la concreció dels models de negoci fins a portar les propostes al mercat. 

Entre les empreses que col·laboren amb el màster hi ha l’Institut Català d’Oncologia (ICO), l’Hospital de Sant Pau, Capio Sanidad, l’Hospital General de Granollers o el Grup Althaia.

La finalitat central de l’MBI és promoure els estudiants a llocs de treball intensius en coneixement, creativitat i tecnologia, que existeixen o que s’han de crear, en les diverses àrees de les empreses implicades en la innovació i el disseny de productes i serveis, en processos i en models de negoci.

El màster capacita també per a l'exercici d’altres funcions professionals com la gestió i l’estratègia d’innovació i disseny en les empreses: l’assessoria i consultoria en innovació i disseny per a empreses i organitzacions, les activitats de gestió i estratègia pròpies de la direcció de projectes, o la recerca en l’empresa vinculada a nous productes i serveis.