OgilvyOne avalua els conceptes creatius de les campanyes dels alumnes de Publicitat i Relacions Públiques

04/12/15
Comparteix aquesta informació

Els alumnes de quart curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques han fet un pitch elevator, que consisteix a exposar idees de campanyes publicitàries per als treballs de final de grau de manera breu, en aquest cas a la seu d’OgilvyOne Barcelona. 

OgilvyOne avalua els conceptes creatius de les campanyes dels alumnes de Publicitat i Relacions Públiques

Els conceptes de les campanyes presentades han estat avaluats pel director general de l’agència, Jordi Urbea, i el director creatiu executiu, Gabriel García.

Aquesta acció s’engloba dins un acord de col·laboració entre OgilvyOne i la Facultat de Ciències de la Comunicació de UIC Barcelona. L’acord consisteix que OgilvyOne Barcelona avaluï les idees de les campanyes proposades pels alumnes a la seu de l’agència i els assessori per tal que millorin el concepte creatiu i l’exposició davant un client. Dels vuit projectes presentats, OgilvyOne en seleccionarà dos i en farà el seguiment fins a l’entrega del Treball de Final de Grau. 

Finalment, representants d’OgilvyOne assistiran com a membres del jurat al Festival de la Publicitat del curs 2015-2016, en què tots els alumnes exposaran els treballs de final de grau i seran premiats en diferents categories.

Aquest acord és una oportunitat única per als alumnes per projectar el seu talent davant els responsables de l’agència OgilvyOne.