Oscar Cumí, expert en màrqueting d’‘influencers’ imparteix una sessió a Publicitat

06/10/17
Comparteix aquesta informació

Els alumnes del darrer curs de Publicitat i Relacions Públiques han tingut una sessió amb Oscar Cumí, expert en màrqueting d’influencers. En el marc de l’assignatura Empresa Publicitària, Cumí va parlar sobre la seva experiència de com crear una empresa, des de la idea de negoci fins al final.

Oscar Cumí, expert en màrqueting d’‘influencers’ imparteix una sessió a Publicitat

Dins de l’assignatura Empresa Publicitària i Relacions Públiques, impartida pels professors Alfonso Méndiz i Zahaira González, els alumnes van tenir l’oportunitat de conèixer l’experiència de creació i gestió d’una empresa especialitzada en màrqueting digital, posicionament SEM i SEO i màrqueting de microinfluencers.

Gràcies a la seva experiència, els alumnes van poder veure un altre tipus d’empreses de Publicitat que, en paraules del convidat, “actualment estan en el punt àlgid i, cada vegada més, reclamen la comunicació fragmentada de microinfluencers, en lloc de la utilització d’un sol gran influencer”.

Oscar Cumí és soci fundador de BimBamRoi. Cumí va centrar la sessió a explicar l’experiència de creació d’una empresa, des de la idea de negoci fins a l’adquisició de la seva empresa, per part d’Einstein and Monroe.