El professor de la Birkbeck - Universitat de Londres Bruno Schivinski visita UIC Barcelona amb el programa Erasmus+

03/04/18
Comparteix aquesta informació

Schivinski imparteix classes en el Grau en Publicitat i Relacions Públiques dins de les assignatures de Màrqueting Digital i Estructura del Sistema Audiovisual.

El professor i investigador de la Birkbeck - Universitat de Londres Bruno Schivinski va visitar UIC Barcelona amb el programa Erasmus+. 

L’objectiu de la seva visita va ser impartir classes de les assignatures Màrqueting Digital i Estructura del Sistema Audiovisual en el Grau en Publicitat i Relacions Públiques. Van ser sessions en què va parlar de temes com el valor de la marca, el compromís i el comportament dels consumidors en les xarxes socials.

Durant la seva estada, del 19 al 22 de març, Schivinski també va aprofitar la visita per participar en un seminari de recerca amb professors de la Facultat de Ciències de la Comunicació i de la Facultat de Ciències Econòmiques i socials.  En aquest seminari, que es va celebrar el dilluns 19, titulat “Consumer’s engagement with brands on social media”, Schivinski va explicar les línies de la seva recerca.