La Càtedra Direcció per Missions celebra el tercer Seminari de Perfeccionament Directiu

27/02/19
Comparteix aquesta informació

La tercera edició del Seminari de perfeccionament directiu "Dirigir per Missions" s'ha celebrat durant els dies 18 i 19 de febrer a la Universitat Internacional de Catalunya.

La Càtedra Direcció per Missions celebra el tercer Seminari de Perfeccionament Directiu

El seminari, organitzat per la Càtedra Direcció per Missions i Govern Corporatiu, s'ha desenvolupat mitjançant diferents mètodes d'ensenyament adequats per a la formació de directius: conferències, estudi de casos pràctics i tallers.

Carlos Rey, director de la Càtedra, ha donat a conèixer diferents models de negoci basats en la Direcció per Missions. El professor d'estratègia de UIC Barcelona, ​​ha recordat els beneficis que suposa per a les empreses crear una cultura que fomenti el compromís de les persones en un projecte comú.

Per la seva banda, Pablo Cardona, degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la Universitat Internacional de la Rioja, ha impartit una sessió centrada en el lideratge: "El bon líder és qui està realment al servei dels seus treballadors, compromès amb la missió, amb el seu càrrec". El ponent ha destacat que la Direcció per Missions (DPM) reforça el sentit d'unitat, motivació i satisfacció en les organitzacions.

Durant el Seminari, els assistents han pogut conèixer casos pràctics d'empreses que apliquen el model de la Direcció per Missions en les seves organitzacions: Corporació Jiménez Maña, distribuïdora de recanvis situada a Sevilla; l'empresa catalana Foneria Condals, dedicada a la fosa de ferro i Aitex, Institut Tecnològic Tèxtil, situat a València.

En aquest cas, els ponents han compartit que la Direcció per Missions els ha permès posar les persones al centre de les seves organitzacions, amb l'objectiu que tota l'empresa evolucioni unida, en la mateixa direcció i compartint una mateixa missió.

S'ha demostrat que quan els treballadors estan emocionalment connectats amb la seva organització, tenen més bon acompliment i la companyia millora els resultats. La Direcció per Missions promou una cultura basada en el benestar empresarial a través de la unitat i genera un equip humà més competitiu i compromès amb la seva feina.