Directori

SELVAM, Rejina Mary

Ext. 4778
Departament de Ciencias de la Comunicación

SELVAM, Rejina Mary

CV

Perfil del professor

Professor Contractat Doctor

Departament de Ciències de la Comunicació, FACULTAT DE CIÈNCIES DE LA COMUNICACIÓ. Universitat Internacional de Catalunya

Formació Acadèmica
  • M.Sc in Economics, Finance, and Management (GPEFM) Universitat Pompeu Fabra

Publicacions

Articles
Llibres
  • Martorell, C.; Serra, C.; Viladecans, C.; Arimany Serrat, N.; Bori Camprubí, E.; Compte Batista, A.; Berenguel Fernández, J.; Fernández Gómez, J.D.; Castelló, A.; Jover Román, A.; Victoria Mas, M; Selvam, R. M.; Lelis, C., (31/12/2018), "La publicitat a l'era Google". Trípodos. Barcelona. 1138-3305.
  • Selvam, R. M., (01/09/2014), "Self-learning and classroom activities (Research methods in Psychology)".
Capítols de llibre
  • Selvam, R. M., (01/12/2020), "The Process of Communicating Trust", The Process of Communicating Trust, pp. 380-390, TIRANT LO BLANCH.
  • Selvam, R. M., (03/05/2013), "DISTRIBUCIONES DE PROBABILIDAD", Applied Statistics with R and R-Commander, Garceta Editorial. ISBN: 978841545214.

Projectes de recerca

  • Grupo de Investigación en Psicología Social, Ambiental y Organizacional19/12/2017 - 31/12/2021
    IP: Pol, E.
    Agència de Gestió d'ajuts universitaris i de recerca de la Generalitat
  • Grupo de investigación del comportamiento adaptativo i Interacción)01/12/2010 - 31/12/2013
    IP: Quera, V.
    Agencia de Gestió d'ajudas Universitaries Investigació AGAUR
  • Disimilitud diádica en percepciones interpersonales01/01/2010 - 31/12/2012
    IP: Solanas, A.
    MINISTERIO DE CIENCIA E INNOVACION

Activitats

  • CUICIID 2020 Ponència "Trust development in teams", 2020.
  • International Conference on Quality Engineering and Management Ponència "On the convergence of collaborative and social economy: a quality model for the combined effects", 2020.
  • XI Congreso Internacional Latina de Comunicación Social Ponència "Influencia de las Flagship store de fast fashion en los estímulos emocionales del consumidor a través de experiencias", 2019.
  • IISES International Academic Conference Ponència "TOWARDS CO-CREATION:EXPLORING PROSPECTS OF EMPLOYEE BRAND KNOWLEDGE IN INTERNAL BRANDING", 2019.
  • 32nd British academy of management conference 2018 Vocal, 2018.
  • Academy of Management Annual Meeting Ponència "On the Deep-Level Differences to Team Processes and Performance", 2017.