Directorio

SELVAM, Rejina Mary

Ext. 4778
Departamento de Ciencias de la Comunicación

SELVAM, Rejina Mary

CV

Perfil del profesor

Professor Contractat Doctor

Departament de Ciències de la Comunicació, FACULTAT DE CIÈNCIES DE LA COMUNICACIÓ. Universitat Internacional de Catalunya

Formación académica
  • M.Sc in Economics, Finance, and Management (GPEFM) Universitat Pompeu Fabra

Publicaciones

Artículos
Libros
  • Martorell, C.; Serra, C.; Viladecans, C.; Arimany Serrat, N.; Bori Camprubí, E.; Compte Batista, A.; Berenguel Fernández, J.; Fernández Gómez, J.D.; Castelló, A.; Jover Román, A.; Victoria Mas, M; Selvam, R. M.; Lelis, C., (31/12/2018), "La publicitat a l'era Google". Trípodos. Barcelona. 1138-3305.
  • Selvam, R. M., (01/09/2014), "Self-learning and classroom activities (Research methods in Psychology)".
Capítulos de libro
  • Selvam, R. M., (01/12/2020), "The Process of Communicating Trust", The Process of Communicating Trust, pp. 380-390, TIRANT LO BLANCH.
  • Selvam, R. M., (03/05/2013), "DISTRIBUCIONES DE PROBABILIDAD", Applied Statistics with R and R-Commander, Garceta Editorial. ISBN: 978841545214.

Proyectos de investigación

  • Grupo de Investigación en Psicología Social, Ambiental y Organizacional19/12/2017 - 31/12/2021
    IP: Pol, E.
    Agència de Gestió d'ajuts universitaris i de recerca de la Generalitat
  • Grupo de investigación del comportamiento adaptativo i Interacción)01/12/2010 - 31/12/2013
    IP: Quera, V.
    Agencia de Gestió d'ajudas Universitaries Investigació AGAUR
  • Disimilitud diádica en percepciones interpersonales01/01/2010 - 31/12/2012
    IP: Solanas, A.
    MINISTERIO DE CIENCIA E INNOVACION

Actividades

  • CUICIID 2020 Ponència "Trust development in teams", 2020.
  • International Conference on Quality Engineering and Management Ponència "On the convergence of collaborative and social economy: a quality model for the combined effects", 2020.
  • XI Congreso Internacional Latina de Comunicación Social Ponència "Influencia de las Flagship store de fast fashion en los estímulos emocionales del consumidor a través de experiencias", 2019.
  • IISES International Academic Conference Ponència "TOWARDS CO-CREATION:EXPLORING PROSPECTS OF EMPLOYEE BRAND KNOWLEDGE IN INTERNAL BRANDING", 2019.
  • 32nd British academy of management conference 2018 Vocal, 2018.
  • Academy of Management Annual Meeting Ponència "On the Deep-Level Differences to Team Processes and Performance", 2017.