Effective Speaking Skills
Llengua d'impartició principal: anglès
Responsable
Dra. Marta BOSCH - mboschv@uic.es
Horari d'atenció
Els alumnes poden contactar amb la professora a través del correu electrònic.
El curs "Effective Speaking Skills" proposa l'aprenentatge de estratègies comunicatives en anglès per a una producció e interacció fluides, complexes i precises en la comunicació interpersonal, professional i acadèmica. El curs farà especial énfasi en els aspectes conversacionals referits a les estratègies, fórmules, convencions, i aspectes culturals de la comunicació i la socialització internacional.
Nivell recomenat d'anglès B1 - B2
- Guanyar conciència de la importància de les estratègies comunicatives que permitin una producció i interacció efectives en anglès.
- Aprendre el llenguatge fomulaic típic de les situacions tan contidianes, però també més formals, al nivell receptiu i productiu.
- Presentar i practicar tècniques retóriques de presentació en públic.
Al nivell receptiu els estudiants milloraran la seva capacitat receptora de la llengua anglesa en diferents contextos i accents.
Es trevallaran els següents aspectes: Se trabajarán los siguientes aspectes:
- expressions fixes (col·locacions)
- expressions idiomàtiques
- elements pragmàtics de la conversa en anglès
- recepció de la informació més eficaç del treball amb la pronunciació (al nivell de paraula i de frase)
Al nivell productiu els estudiants seran capaços de comunicar-se eficaçment en diferents situacions, amb diferents graus de formalitat, l'accent i la intonació adecuats. Sabran respectar les pautes bàsiques pragmàtiques de la comunicació en anglès.
Per l'últim, al llarg del curs, es presentaran algunes tècniques de fer presentacions en públic que es practicaran a classe i es culminaran amb una presentació final individual de cada alumne.
Els continguts s'organitzaran a partir de les 4 arees fonamentals: la socialització, les secuëncies formulàiques, la explicació de fets desenvolumpats i la pronunciació.
I. La socialització
II. Las secuëncies formulàiques
III. La explicació desenvolumpada de fets / històries (pràctica monològica) a base de temes tractats a classe
IV. Taller de pronunciació: paraules individuals, accent en paraules, ritme i intonació.ACTIVITAT FORMATIVA | CRÈDITS ECTS |
---|---|
Seminari. aquesta activitat que consistirà a aprofundir monogràficament en temàtiques específiques, d'especial actualitat en alguns casos, socialment debatudes, mitjançant treball actiu en grups reduïts. | 0.6 |
Taller: espai de treball eminentment pràctic, en el qual s'adquireixen competències (comportaments observables i habituals que condueixen a l'èxit en l'acompliment d'una funció o tasca) pertanyents a matèries pràctiques o també teòriques (capacitats intel·lectuals, lògiques, crítiques, d'aprenentatge intel·lectual, estudi, citació, etc.). | 5.4 |
PRIMERA CONVOCATÒRIA
Treball a clase 10% (assistència i treball en grups)
Tests parcials 40% (4 tests)
Presentació 10% (presentació de 10 minuts al final del curs)
Examen oral 20%
Examen escrit 20%
SEGONA CONVOCATÒRIA
I. Tots els tests parcials suspesos 20% (si no n'hi ha cap la suma dels 4 aprovats)
II. L'estudiant hara de fer els dos examens finals:
Examen oral* 40%
Examen escrit 40%
*Es necessari aprovar l'examen oral per a aprobar la assignatura.
SISTEMA D'AVALUACIÓ | PERCENTATGE |
---|---|
Examen parcial Treballs en grup | 35% + 15% |
Examen Final | 40% |
Exposició oral | 10% |
Clandfield L. & Robb Benne R. (2015) Global. Advanced level - Function globally
Gore, S. (2007). English for Socializing. Oxford: Oxford University Press.
Kay, S. Jones, V. (2015) New Inside Out. Upper-intermediate level - Useful phrases
King, D. (2005). Socialising. Delta Publishing.
Kirkpatrick, B. (2004). English for social interaction. Social expressions. Learners Publishing Pte.
Soars, L. & Soars J. (2016) New Headway. Upper-intermediate level (Fouth Edition) - Everyday English