Aspectes Evolutius del Pensament i el Llenguatge
Llengua d'impartició principal: català
Altres llengües d'impartició: castellà
Responsable
En aquesta assignatura es pretén analitzar, des del pensament crític, les relacions entre desenvolupament del llenguatge, el desenvolupament del pensament i el raonament.
No es requereixen requisits previs.
3.Coneix el processos que intervenen en el desenvolupament del llenguatge.
12. Descriu els diferents models i estratègies i mètodes d'avaluació per el tractament educatiu i intervenció en els trastorns de audició i llenguatge.
14. Coneix les bases sobre comunicació aumentativa i les seves aplicacions.
15. Diferencia i compara els diferents sistemes de comunicació aumentatius i alternatius.
19. Promou i facilita contextos d'ensenyament-aprenantatge i joc, adaptats a les necessistats dels alumnes, que fomentin el treball autònom, integrant l'us de les tecnologies de la informació i la comunicació.
22. Valora la importància de la participació constructiva del mestre d'audició i llenguatge en diferents tipus de consultes amb persones e institucions exteriors, col·laborant amb altres professionals.
24. Dissenya, planifica i avalua, a partir de la reflexions, l'activitat docent i el procès d'ensenyament i aprenentatge en l'aula d'audució i llenguatge fomentant la interacció.
27. Descriu i relaciona els conceptes d'audició, parla i llenguatge.
33. Identifica els sistemes de representació, processos i models de processament del llenguatge i del pensament.
35. Relaciona el pensament i el llenguatge mitjançant la comprensió de les imatges mentals i processos cognitius.
40.És conscient de la importància del paper del especialista d'audició i llenguatge en el marc de la integració escolar.