Competències / Resultats d’aprenentatge de la titulació
26 - Ser capaç d'entendre i utilitzar els conceptes bàsics de màrqueting i les principals polítiques de l'àrea, i de comprendre l'entorn comercial en el qual operen les empreses.
28 - Assolir destresa en un altre idioma i habilitat en l'ús de la terminologia i les estructures relacionades amb l'àmbit econòmico-empresarial.
32 - Adquirir habilitats en la resolució de problemes a partir d'informació quantitativa i qualitativa.
34 - Desenvolupar la capacitat de preveure situacions i avançar-se als esdeveniments, i de reconèixer i interpretar la situació econòmica en un context determinat.
41 - Ser capaç de sintetitzar descriptivament la informació.
46 - Adquirir la capacitat d'entendre i participar en conferències o classes magistrals en un context acadèmic.
50 - Adquirir capacitat de relacionar conceptes i fer exercicis d'anàlisi i de síntesi.
51 - Desenvolupar aptituds en la presa de decisions.
52 - Ser capaç de desenvolupar aptituds en les relacions interpersonals i de treball en equip.
53 - Adquirir habilitats per a l'aprenentatge autònom.
54 - Ser capaç d'expressar idees i arguments de manera ordenada i coherent tant oralment com de forma escrita.
55 - Ser capaç d'establir mecanismes de gestió del temps.
56 - Ser capaç de fer argumentacions que afavoreixin el raonament crític i autocrític.
57 - Adquirir aptituds que afavoreixin la comprensió lectora.
58 - Ser capaç de desenvolupar exercicis d'autoavaluació.
60 - Assolir coneixements que afavoreixin el respecte vers altres cultures i costums.
64 - Capacitat de planificació i organització del treball.
65 - Adquirir la capacitat de posar en pràctica els coneixements.
67 - Adquirir capacitat per expressar-se en altres idiomes.