LLengua Anglesa 1
Llengua d'impartició principal: català
Altres llengües d'impartició: anglès, castellà
Responsable
En les darreres dècades, l'anglès s'ha consolidat com la lingua franca de la comunicació acadèmica i la divulgació científica, i com a una eina de gran utilitat en el diàleg intercultural entre els pobles. A més a més, els nous graus ens esperonen cap a un model de docent amb una mentalitat plurilingüe, capaç de fer ús de diverses llengües en la seva activitat professional.
Aquesta assignatura pretén activar la competència lingüística en llengua anglesa de l'alumnat, acostant-lo cap al nivell B1 segons el Marc Europeu de Referència per a les Llengües, en compliment del requisit lingüístic marcat pel Ministeri d'Educació per als Graus de Mestre en Educació Infantil.
No hi ha requisits previs
1. Assolir el nivell B1 d'anglès segons el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües.
2. Afavorir l'aprenentatge autònom.
L'alumne/a s'expressa en llengua anglesa oralment i per escrit a nivell B1.
COMPETÈNCIES | METODOLOGIA | ACTIVITAT FORMATIVA |
---|---|---|
CEM-52 CG-03 | Aprenentatge cooperatiu Mètode expositiu / lliçó magistral Resolució d'exercicis i problemes | Classes pràctiques Classes teòriques Estudi i treball individual / autònom Estudi i treball en grup Tutories |
L'avaluació d'aquesta assignatura serà continuada, i de caire eminentment presencial. L'alume/a que no assisteixi a més d'un 80% de les sessions perdrà el dret a acollir-se a l'avaluació continuada, i haurà de realitzar una prova objectiva al final del semestre.
La possessió d'un títol oficial de nivell B1 o superior no comporta la convalidació de l'assignatura.
A les classes es farà servir l'anglès com a llengua vehicular des del primer moment. Per tal d'optimitzar al màxim les oportunitats d'aprenentatge, l'alumnat haurà d'expressar-se en llengua anglesa durant les sessions de docència.
El llibre de text que es farà servir a l'assignatura és:
English File Intermediate MultiPack B Third Edition
Oxford University Press
ISBN: 978-0-19-452049-2
Cal portar el llibre de text a la primera sessió de l'assignatura.
L'avaluació continuada està composta per diverses activitats formatives, repartides tot al llarg del semestre, que donaran evidències al professorat del procés d'assoliment de la competència, traduïda en el resultat d'aprenentatge que ja hem explicitat.
L'avaluació continuada girarà a l'entorn dels següents components:
Reading (20%)
Writing, Vocabulary and Grammar (40%)
Listening (20%)
Speaking (20%)
Per tal d'aprovar l'assignatura, cal haver aprovat tots els components esmentats per separat. Aquesta norma és aplicable tant a la primera com a la segona convocatòria.
En cas de suspendre la primera convocatòria, l'alumnat només haurà de recuperar aquelles destreses que no hagin superat.
L'assignatura, a banda de les sessions presencials, comporta unes 120 hores de treball personal; el treball autònom, per tant, és essencial per tal d'assolir l'assignatura.
MURPHY, Raymond.- English Grammar in Use, Cambridge University Press (with answers) 3rd Edition
http://www.cambridge.org/es/elt/catalogue/subject/project/item405023/?site_locale=es_ES
SWAN, Michael & WALTER, Catherine.- How English Works - A grammar practice book- (with answers). Oxford University Press, 1997
http://www.oupeltpromo.com/grammar_selector/
BOLTON, David & GOODEY, Noel.- English Grammar in Steps, Richmond Publising, 2007 (with answer key)
http://www.richmondelt.com/international/catalogue/details?id=68