Assignatura

LLengua Anglesa 1

  • codi 10600
  • curs 1
  • període Anual
  • tipus OB
  • credits 6

Llengua d'impartició principal: anglès

Professorat

Presentació

En les darreres dècades, l'anglès s'ha consolidat com la lingua franca de la comunicació acadèmica i la divulgació científica, i com a una eina de gran utilitat en el diàleg intercultural entre els pobles. A més a més, els nous graus ens esperonen cap a un model de docent amb una mentalitat plurilingüe, capaç de fer ús de diverses llengües en la seva activitat professional.

Aquesta assignatura pretén activar la competència lingüística en llengua anglesa de l'alumnat, acostant-lo cap al nivell B2.1 segons el Marc Europeu de Referència per a les Llengües, en compliment del requisit lingüístic marcat pel Ministeri d'Educació per als Graus de Mestre en Educació Infantil.

Requisits previs

Posseir el nivell B1 d'anglès segons el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües.

Objectius

1. Assolir el nivell B2.1 d'anglès segons el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües.

2. Afavorir l'aprenentatge autònom.

Competències / Resultats d’aprenentatge de la titulació

  • CEM-52 - Expressar-se, oralment i per escrit, en una llengua estrangera.
  • CG-03 - Saber expressar-se en llengua anglesa segons el nivell b1, d'acord amb el Marc comú europeu de referència per a les llengües.

Resultats d’aprenentatge de l’assignatura

L'alumne/a s'expressa en llengua anglesa oralment i per escrit a nivell B2.1.

 

Metodologia i activitats formatives

Modalitat totalment presencial a l'aula

El llibre de text que es farà servir a l'assignatura será un dels següents:

1. ENGLISH FILE UPPER-INTERMEDIATE MULTIPACK A     

ISBN: 978-0-19-455862-4

Oxford University Press

2. ENGLISH FILE ADVANCED MULTIPACK A     

ISBN: 978-0-19-450245-0

Oxford University Press

L’avaluació d’aquest curs consistirà en avaluació continuada i un examen final.

El fet de posseir un certificat oficial d’anglès no eximeix a l’estudiant d’aquesta assignatura.

L'avaluació continuada està composta per diverses activitats formatives, repartides tot al llarg del semestre, que donaran evidències al professorat del procés d'assoliment de la competència, traduïda en el resultat d'aprenentatge que ja hem explicitat.

L'avaluació continuada girarà a l'entorn dels següents components:

Classroom participation (10%)

4 online writings  (10%)

4 online speaking activities (10%)

4 group projects (40%)

One midterm test (10%)

Final exam (20%)

 

L'assignatura, a banda de les sessions presencials, comporta unes 120 hores de treball personal; el treball autònom, per tant, és essencial per tal d'assolir l'assignatura.

 

En cas de suspendre la primera convocatòria, l'alumnat només haurà de recuperar aquelles destreses que no hagin superat.

 

Sistemes i criteris d'avaluació

Modalitat totalment presencial a l'aula

RESULTATS D'APRENENTATGESISTEMA D'AVALUACIÓ
Presentacions orals
Entrevista estructurada
Proves objectives
  © 2024 Universitat Internacional de Catalunya | Contacta'ns | Privacitat i Protecció de dades | Propietat intel·lectual
  Campus Barcelona. Tel.: 93 254 18 00 | Campus Sant Cugat. Tel.: 93 504 20 00