Assignatura

LLengua Anglesa 1

  • codi 10600
  • curs 1
  • període Anual
  • tipus OB
  • credits 6

Llengua d'impartició principal: anglès

Professorat

Responsable

Dra. Angélica CARLET - acarlet@uic.es

Horari d'atenció

Angelica Carlet-  acarlet@uic.es

Janine Knight - janine@uic

Presentació

En les darreres dècades, l'anglès s'ha consolidat com la lingua franca de la comunicació acadèmica i la divulgació científica, i com a una eina de gran utilitat en el diàleg intercultural entre els pobles. A més a més, els nous graus ens esperonen cap a un model de docent amb una mentalitat plurilingüe, capaç de fer ús de diverses llengües en la seva activitat professional.

Aquesta assignatura pretén activar la competència lingüística en llengua anglesa de l'alumnat, acostant-lo cap al nivell B2/C1 segons el Marc Europeu de Referència per a les Llengües, en compliment del requisit lingüístic marcat pel Ministeri d'Educació per als Graus de Mestre en Educació Infantil.

Requisits previs

Posseir el nivell B1 d'anglès segons el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües.

Objectius

1. Assolir el nivell global B2.1/C1.1 d'anglès segons el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües.

2. Afavorir l'aprenentatge autònom.

Competències / Resultats d’aprenentatge de la titulació

  • CEM-52 - Ser capaç de fomentar una primera aproximació a una llengua estrangera.
  • CG-03 - Saber expressar-se en llengua anglesa segons el nivell b1, d'acord amb el Marc comú europeu de referència per a les llengües.
  • CET-7 - Foment de la responsabilitat pel que fa al desenvolupament professional: analitzar, reflexionar i desenvolupar els punts de vista sobre la professió i la competència com a mestre, saber-los explicitar i saber com posar-se al dia.
  • CG-01 - Integrar les tecnologies de la informació i la comunicació a les activitats d'ensenyament i aprenentatge, a la gestió de l'ensenyament i al desenvolupament professional.
  • CG-08 - Conèixer els elements que conformen el pensament reflexiu, els diferents nivells de domini, i desenvolupar aquesta competència al màxim.
  • CG-09 - Conèixer els elements que conformen la competència de la creativitat, els diferents nivells de domini, i desenvolupar aquesta competència al màxim.

Resultats d’aprenentatge de l’assignatura

L'alumne/a s'expressa en llengua anglesa oralment i per escrit a nivell B2.1/C1.1.

 

Continguts

Durant el curs acadèmic, treballarém temes rellevants i actuals relacionats amb l’àrea d’Educació.

Metodologia i activitats formatives

Modalitat totalment presencial a l'aula

 



Activitat formativa

Metodologia

Classes teòriques (CT)

 

Mètode expositiu / lliçó magistral (LM)

Classes pràctiques (CP)

Resolució d'exercicis i problemes (REP)

Aprenentatge basat en problemes (ABP)

Estudi i treball en grup (ETG)

Aprenentatge cooperatiu (AC)

Aprenentatge orientat a projectes (AOP)

Estudi i treball individual / autònom (ETI)

 

Aprenentatge orientat a projectes (AOP)

Sistemes i criteris d'avaluació

Modalitat totalment presencial a l'aula

Aquesta assignatura es compartirà entre tres grups i segons les necessitats i els interessos de cada grup, diferents projectes i el nombre de projectes que els estudiants duen a terme durant l'any poden variar entre grups. A més, diferents projectes poden tenir un% diferent de les qualificacions d’avaluació que se’ls assigna. Per tant, haureu de consultar el programa de cursos específic del vostre grup proporcionat pel professor de la classe per obtenir aquesta informació. 

 L'avaluació d'aquesta assignatura serà continuada, i de caire eminentment presencial. L'alume/a que no assisteixi a més d'un 80% de les sessions perdrà el dret a acollir-se a l'avaluació continuada, i haurà de realitzar una prova objectiva al final del semestre.

La possessió d'un títol oficial  de inglés no comporta la convalidació de l'assignatura.

A les classes es farà servir l'anglès com a llengua vehicular des del primer moment. Per tal d'optimitzar al màxim les oportunitats d'aprenentatge, l'alumnat haurà d'expressar-se en llengua anglesa durant les sessions de docència. 

L'avaluació continuada està composta per diverses activitats formatives, repartides tot al llarg del semestre, que donaran evidències al professorat del procés d'assoliment de la competència, traduïda en el resultat d'aprenentatge que ja hem explicitat. Els continguts de la classe i els criteris d’avaluació dependran del grup al qual s’assigni. Consulteu el programa del curs 2019/2020 del vostre grup per obtenir més detalls.

L'avaluació continuada girarà a l'entorn dels següents components: Projects, Readings, Speaking activities, Writing activities, Vocabulary, Grammar i Listening.  

SPEAKING

L'aspecte oral de la llengua s'avaluarà principalment a través de l'observació dins l'aula. De manera regular, l'alumnat haurà de realitzar activitats orals dins de les classes que seran avaluades. L'avaluació de la part oral serà continuada i presencial, posant èmfasi en el progrés final de l'alumne. Per tant, no es realitzarà cap prova oral específica al final del semestre.

READING, WRITING, VOCABULARY, GRAMMAR, LISTENING

Aquests components s'avaluaran de manera continuada a través de proves objectives.

 Per tal d'aprovar l'assignatura, cal haver aprovat tots els components esmentats per separat. Aquesta norma és aplicable tant a la primera com a la segona convocatòria.

En cas de suspendre la primera convocatòria, l'alumnat només haurà de recuperar aquelles destreses que no hagin superat. L'assignatura, a banda de les sessions presencials, comporta unes 120 hores de treball personal; el treball autònom, per tant, és essencial per tal d'assolir l'assignatura.

SISTEMA D'AVALUACIÓ

  • Presentacions orals
  • Proves objectives
  • Treballs i projectes
  • Autoavaluació
  • Preguntes orals
 

Sistema avaluació – Grup A

Ponderació

Treballs per proyectes/Presentacions de diferents projectes (presencial, en línea de caràcter sincrònic o asincrònic)

65%

Treballs individuals

25%

Proves objectives

10%

 

Sistema avaluació – Grup B

Ponderació

Treballs per proyectes/ Presentacions de diferents projectes (presencial, en línea de caràcter sincrònic o asincrònic)

 

100%

 

 Projecte 1 (60%), Projecte 2 (20%)

Projecte 3 (20%)

 

Sistema avaluació – Grup C

Ponderació

Treballs per proyectes/Presentacions de diferents projectes (presencial, en línea de caràcter sincrònic o asincrònic)

70%

Treballs individuals

30%

 

 

 

Sistemes i criteris d’avaluació – Segona convocatòria

 

Evaluació oral – 60%

Treballs individuals – 40

 

Bibliografia i recursos

Consulteu el programa del curs 2019/2020 per a cada grup específic

  © 2024 Universitat Internacional de Catalunya | Contacta'ns | Privacitat i Protecció de dades | Propietat intel·lectual
  Campus Barcelona. Tel.: 93 254 18 00 | Campus Sant Cugat. Tel.: 93 504 20 00