Assignatura

LLengua Anglesa 2

  • codi 10605
  • curs 2
  • període Semestre 1
  • tipus OB
  • credits 6

Llengua d'impartició principal: anglès

Professorat

Responsable

Lc. Martyn Russell BAKER - mbaker@uic.es

Horari d'atenció

cita prèvia

Angelica Carlet

acarlet@uic.es

 

Presentació

En les darreres dècades, l'anglès s'ha consolidat com la lingua franca de la comunicació acadèmica i la divulgació científica, i com a una eina de gran utilitat en el diàleg intercultural entre els pobles. A més a més, els nous graus ens esperonen cap a un model de docent amb una mentalitat plurilingüe, capaç de fer ús de diverses llengües en la seva activitat professional.

Aquesta assignatura pretén activar la competència lingüística en llengua anglesa de l'alumnat, tot potenciant l’ús del nivell B1 segons el Marc Europeu de Referència per a les Llengües, en compliment del requisit lingüístic marcat pel Ministeri d'Educació per als Graus de Mestre en Educació.

A les classes es farà servir l'anglès com a llengua vehicular des del primer moment. Per tal d'optimitzar al màxim les oportunitats d'aprenentatge, l'alumnat haurà d'expressar-se en llengua anglesa durant les sessions de docència.

Requisits previs

Posseir el nivell B1 d'anglès segons el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües.

Objectius

1. Assolir el nivell B2.1 d'anglès segons el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües.

2. Afavorir l'aprenentatge autònom.

3. Treballar i potenciar la comprensió de textos orals i escrits en llengua anglesa.

 

Competències / Resultats d’aprenentatge de la titulació

  • CEM-04 - Conèixer els processos d'interacció i comunicació dins l'aula.
  • CEM-07 - Promoure el treball cooperatiu i el treball i l'esforç individuals.
  • CEM-08 - Promoure accions d'educació en valors orientades a la preparació d'una ciutadania activa i democràtica.
  • CEM-23 - Analitzar i incorporar de forma crítica les qüestions més rellevants de la societat actual que afecten l'educació familiar i escolar: impacte social i educatiu dels llenguatges audiovisuals i de les pantalles; canvis en les relacions de gènere i intergeneracionals; multiculturalitat i interculturalitat; discriminació i inclusió social i desenvolupament sostenible.
  • CEM-48 - Conèixer el procés d'aprenentatge del llenguatge escrit i el seu ensenyament.
  • CEM-49 - Fomentar la lectura i el comentari crític de textos i animar a escriure.
  • CEM-50 - Conèixer les dificultats en l'aprenentatge de les llengües oficials en estudiants d'altres llengües.
  • CEM-51 - Afrontar situacions d'aprenentatge de llengües en contextos multilingües i multiculturals.
  • CEM-52 - Expressar-se, oralment i per escrit, en una llengua estrangera.
  • CG-03 - Saber expressar-se en llengua anglesa segons el nivell b1, d'acord amb el Marc comú europeu de referència per a les llengües.

Resultats d’aprenentatge de l’assignatura

1. L'alumne/a s'expressa en llengua anglesa oralment a nivell B2.1.

2. L'alumne/a s'expressa en llengua anglesa per escrit a nivell B2.1.

3. L’alumne/a és capaç d’entendre i interpretar textos orals de nivell B2.1.

4. L’alumne/a és capaç d’entendre i interpretar textos escrits de nivell B2.1. 

Sistemes i criteris d'avaluació

Modalitat totalment presencial a l'aula

L'avaluació d'aquesta assignatura serà continuada, i de caire eminentment presencial.

L'alumne/a que no assisteixi a més d'un 80% de les sessions perdrà el dret a acollir-se a l'avaluació continuada, i haurà de realitzar una prova objectiva al final del semestre.

 

L'avaluació continuada està composta per diverses activitats formatives, repartides tot al llarg del semestre, que donaran evidències al professorat del procés d'assoliment de la competència, traduïda en el resultat d'aprenentatge que ja hem explicitat. L'avaluació continuada girarà a l'entorn dels següents components:

Reading (20%)

Writing (20%)

Listening (20%)

Speaking (20%)

Vocabulary and Grammar (20%)

 

No entregar una tasca a temps o no presentar-se a una activitat d’avaluació suposarà la qualificació d’aquesta tasca o activitat amb un 0, a excepció dels casos en els quals l’alumne pugui presentar un justificant oficial. 

 

La possessió d'un títol oficial de nivell B2.1 o superior no comporta la convalidació de l'assignatura.

Bibliografia i recursos

El llibre de text que es farà servir a l'assignatura és:

ENGLISH FILE INTERMEDIATE PLUS MULTIPACK B     

Oxford University Press

ISBN: 9780194501361

Cal portar el llibre de text a la primera sessió de l'assignatura.

 

 

Altres llibres de consulta i/o referència:

Bibliografia i recursos

 

MURPHY, Raymond.- English Grammar in Use, Cambridge University Press (with answers) 3rd Edition 

http://www.cambridge.org/es/elt/catalogue/subject/project/item405023/?site_locale=es_ES

 

SWAN, Michael & WALTER, Catherine.- How English Works - A grammar practice book- (with answers). Oxford University Press, 1997

http://www.oupeltpromo.com/grammar_selector/

 

BOLTON, David & GOODEY, Noel.- English Grammar in Steps, Richmond Publising, 2007 (with answer key)

http://www.richmondelt.com/international/catalogue/details?id=68

  © 2024 Universitat Internacional de Catalunya | Contacta'ns | Privacitat i Protecció de dades | Propietat intel·lectual
  Campus Barcelona. Tel.: 93 254 18 00 | Campus Sant Cugat. Tel.: 93 504 20 00