Assignatura

Comunicació Científica I

  • codi 11723
  • curs 1
  • període Anual
  • tipus OB
  • credits 2

Llengua d'impartició principal: anglès

Altres llengües d'impartició: català, castellà

Professorat

Responsable

Dra. Lissethe PEÑATE - lissethe@uic.es

Horari d'atenció

L'estudiant ha de contactar per correu electrònic per concretar cita

Sr. Mark Lodge (malodge@uic.es

Presentació

Aquest programa ensenya als estudiants d'anglès no nadius, els aspectes fonamentals de la redacció tècnica / acadèmica per tal de convertir les seves troballes científiques en forma d'articles d'investigació, informes, etc. El mòdul de l'escriptura acadèmica ha estat dissenyat per satisfer les necessitats dels no nadius de parla anglès estudiants i acadèmics que vulguin millorar les seves habilitats d'escriptura acadèmica per tal de produir un treball d'un nivell comparable al parlant nadiu. El pla d'estudis se centra en els aspectes fonamentals de l'escriptura científica en sentenciay nivell de paràgraf. Les directrius ensenyar als estudiants com distingir entre el discurs de qualitat inferior i acceptables, mentre que els qüestionaris, exercicis, tasques d'escriptura i otroselementos serviran per consolidar la teoria. El coneixement i la pràctica adquirida serà equipar als estudiants amb les habilitats necessàries per comunicar-se en un estil acadèmic adequat, així com augmentar la seva confiança per poder expressar-se en un llenguatge comprensible per als seus companys de parla anglès / audiència. Nivell mundial mínima preferida és la d'un B2 abans de l'inici del curs.

 

Requisits previs

El nivell mínim global recomanat abans de l’inici del curs és B2

Objectius

  • Preparar i equipar als estudiants amb les habilitats i coneixements tècnics bàsics necessaris per redactar literatura científica en anglès.
  • Autoestudi: Consolidar els aspectes teòrics exposats al curs. 

Competències / Resultats d’aprenentatge de la titulació

  • CB10 - Adquirir habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant de manera autodirigida i autònoma.
  • CB6 - Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees en un context d'investigació.
  • CB7 - Aplicar els coneixements adquirits, i desenvolupar la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relatius al seu camp d'estudi.
  • CB8 - Integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis basats en l'evidència científica, a partir d'una informació que, tot i que pot ser incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • CB9 - Comunicar les conclusions, els coneixements i les raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • CE5 - Saber comunicar els resultats de la recerca en format article científic, pòster, o exposició oral tant en àmbit científic com acadèmic.
  • CE7 - Saber interpretar les imatges obtingudes a través de tecnologia d'última generació aplicables a un estudi de recerca en odontologia.
  • CG1 - Habilitat per integrar els nous coneixements adquirits mitjançant la investigació i l'estudi, i fer front a la complexitat.
  • CG4 - Capacitat d'argumentar i defensar idees científiques pròpies així com d'escoltar, analitzar, valorar i donar resposta a les idees d'una altra persona.
  • CT1 - Capacitat d'integració en un equip de treball establert, multidisciplinar i multicultural.

Resultats d’aprenentatge de l’assignatura

The student will be able to draft a report or publication guided by scientific regulations.

The student will be able to read and criticise scientific literature and recognize their parts.

Continguts

El curs en línia , que cobreix els aspectes fonamentals de l'escriptura científica en anglès, està dissenyat per ajudar els estudiants a desenvolupar habilitats que els serviran durant tota la vida .

Metodologia i activitats formatives

Modalitat totalment presencial a l'aula

metodologia docente : CM, TRB

Actividades formativas : CT (1 ECTS), PRO (0.5 ECTS), TUT (O,5 ECTS) 

 

Sistemes i criteris d'avaluació

Modalitat totalment presencial a l'aula

Lliçons dirigides pel mestre es basen en les competències lingüístiques descrites en el programa de Mestratge i seran avaluades de la següent manera : CE ( 10% ) ( Participació en el fòrum en línia ) RC ( 40% ) ( exercicis ) PFE ( 50% ) ( Examen final )

Bibliografia i recursos

ofert pel professor

  © 2024 Universitat Internacional de Catalunya | Contacta'ns | Privacitat i Protecció de dades | Propietat intel·lectual
  Campus Barcelona. Tel.: 93 254 18 00 | Campus Sant Cugat. Tel.: 93 504 20 00