Màrqueting Emocional
Mòdul: Global Trends
Matèria: Dinàmiques de grup
Llengua d'impartició principal: castellà
Responsable
En l'assignatura Màrqueting Emocional l'alumne s'introduirà de forma pràctica al món del disseny relacionat amb les emocions. El curs s'impartirà en cinc sessions i es concretarà en el lliurament d'un treball final en forma de CV “gràfic” personal.
En el treball final, de caràcter individual, haurem de percebre de forma gràfica el que l'alumne ens ha volgut comunicar relacionat amb les seves emocions personals.
Per a la realització d'aquest treball, que s'exposarà de forma oral en l'última sessió, es valoraran els coneixements adquirits en l'edició i tractament d'imatge amb programes com Photoshop i Indesign.
La iniciació d'aquests programes en aquesta assignatura resultaran molt útils com a eines de treball per a la resta de la carrera.
No hi ha
Els / les estudiants:
Sessió I:
Sessió II:
Sessió III:
Sessió IV:
Sessió V:
ACTIVITAT FORMATIVA |
---|
Classe magistral. En les classes magistrals, el professor, no només transmet continguts o coneixements, sinó també, i sobretot, actituds, motivació, aptituds, valors, etc. També facilita que els assistents puguin manifestar les seves opinions i els seus arguments enfront de la resta d'estudiants. Coaching. Seguiment, individual o en grups molt reduïts, de com els alumnes assimilen els continguts de l'assignatura. En les sessions de coaching, es corregiran defectes, s'aclariran dubtes, es proposaran exercicis i activitats necessàries per aconseguir els objectius fixats. |
Pràctic amb lliurament de treball final obligatòri.
SISTEMA D'AVALUACIÓ | PERCENTATGE |
---|---|
Pràctiques | 100 |
Tutorials Photoshop: https://helpx.adobe.com/es/photoshop/tutorials.html
Tutorials Indesign: https://helpx.adobe.com/indesign/tutorials.html
Exemples de màrqueting emocional:
Behance: Portal de projectes de disseny
Gestor d'imatges: https://www.shutterstock.com