Anglès General
Mòdul: Anglés
Matèria: English for academic purposes
Llengua d'impartició principal: anglès
L'objectiu principal del programa és dotar els estudiants dels coneixements i les habilitats necessàries per a què puguin realitzar tasques lingüístiques relacionades amb el contingut del programa del grau en anglès. Es donarà especial importància al desenvolupament de les habilitats lingüístiques d'expressió oral i escrita i s'utilitzaran texts curts per reforçar el coneixement i la comprensió de les estructures de la llengua i l'ús de nou vocabulari.
El programa consta de 3 parts: classes magistrals, treball en grups i aprenentatge autònom. Les classes magistrals se centren en l'expressió oral i escrita, tot treballant en la realització de tasques relacionades amb diversos aspectes del programa del grau. Les treballs en grups s'enfoquen al desenvolupament de les habilitats interpersonals dels estudiants i inclouen la realització de dos treballs de grups a avaluar. L'última part és l'aprenentatge autònom, el qual se centra bàsicament en la consolidació dels continguts estudiats a classe, la consolidació de la gramàtica i l'adquisició d'una major autonomia en l'aprenentatge d'una llengua estrangera.
Les tres parts s'han dissenyat específicament perquè l'estudiant tingui les habilitats, els coneixements i els recursos necessaris per a comunicar-se en anglès amb seguretat i de manera eficaç.
El nivell mínim global recomanat abans de l’inici del curs és de B1.
Classe magistral:
Treball en grups:
Aprenentatge autònom:
Els estudiants hauran d'adquirir una de les competències abans esmentades, en un nivell B1.
Els estudiants:
Com a base per a aquest curs s'utilitza el llibre de text 'Cambridge English for the Media'. Aquest llibre consta de 8 unitats i cadascuna durarà aproximadament 2 setmanes. Es dóna èmfasi a les situacions de la vida real, llenguatge i contextos davant els quals els estudiants es podrien trobar en el seu camp d'estudi o futures carreres. Totes les unitats contenen exercicis i pràctiques amb gramàtica i vocabulari, així com comprensió oral i comprensió lectora.
Temes i contingut de les unitats:
ACTIVITAT FORMATIVA | CRÈDITS ECTS |
---|---|
Coaching: Seguiment, individual o en grups molt reduïts, de com els alumnes assimilen els continguts de l'assignatura. En les sessions de coaching, es corregiran defectes, s'aclariran dubtes, es proposaran exercicis i activitats necessàries per aconseguir els objectius fixats. | 0.4 |
Seminari. aquesta activitat que consistirà a aprofundir monogràficament en temàtiques específiques, d'especial actualitat en alguns casos, socialment debatudes, mitjançant treball actiu en grups reduïts. | 1.4 |
Taller: espai de treball eminentment pràctic, en el qual s'adquireixen competències (comportaments observables i habituals que condueixen a l'èxit en l'acompliment d'una funció o tasca) pertanyents a matèries pràctiques o també teòriques (capacitats intel·lectuals, lògiques, crítiques, d'aprenentatge intel·lectual, estudi, citació, etc.). | 0.8 |
Workshop: tallers avançats, intensius, de major durada, dirigits per professors i/o professionals estrangers, en els quals l'idioma utilitzat és l'anglès. Culminen en un producte professional o semiprofessional produït també en llengua anglesa. | 0.4 |
Classes magistrals: En les classes magistrals, el professor, no només transmet continguts o coneixements, sinó també, i sobretot, actituds, motivació, aptituds, valors, etc. També facilita que els assistents puguin manifestar les seves opinions i els seus arguments enfront de la resta d'estudiants. | 3 |
Avaluació de l'assignatura
Quizzes - 5%
Competències 8,15,41
Consisteix en breus qüestionaris sobre el vocabulari i la gramàtica de les unitats 1 a 3 i 4 a 6, respectivament, i serveix com práctica per a l'examen final.
Examen final - 20%
Competències 6, 8,15,41
Consisteix en un examen del llibre sencer que posa a prova la gramàtica i el vocabulari del llibre i inclou la lectura i comprensió oral sobre temes relacionats amb els del llibre.
4 projectes en grups petits - 40%
Competències 6,8,15,41
Consisteix en 4 presentacions en grups petits. Els temes de les presentacions es basen en les unitats del llibre. Els grups han de treballar de forma independent i després donar una curta (10 a 15 minuts) presentació a classe. Seran avaluats l'ús de l'anglès, l'organització i el treball en grup.
4 activitats d'escriptura en línia - 10%
Competències 6,15,41
Consisteix en 4 exercicis curts d'expressió oral temàticament relacionats amb el llibre. Els estudiants han de pujar las gravacions a la plataforma Moodle dins de les dates establertes.
3 activitats d'escriptura en classe - 15%
Competències 6,15,41
Consisteix en 3 exercicis curts d'escriptura temàticament relacionats amb el llibre.
Participació a classe - 10%
Competències 8,15,41
Consisteix en la participació activa i la col·laboració en les activitats i discussions a classe.
Criteris de segon convocatòria
Els estudiants amb una nota final entre 4 i 4,9 a la primera convocatòria només tindrà dret per compensar el material suspès o no lliurat en la segona convocatòria.
Els estudiants amb una nota inferior a 4 en la primera convocatòria hauran de compensar el 100% de l'assignatura en la segona convocatòria fent el següent:
En ambdues convocatòries els estudiants han de demostrar un nivell B1.1 d'anglès per a superar l'assignatura.
SISTEMA D'AVALUACIÓ | PERCENTATGE |
---|---|
Examen parcial | 5% |
Examen Final | 20% |
Treballs en grup | 40% |
Treballs Individuals | 15% |
Treballs Individuals | 10% |
Material de clase:
Ceramella, Nick, Elisabeth Lee and Jeremy Day. Cambridge English for the Media. Cambridge University Press