Directori

GIL DOMÈNECH, Maria Dolors

Ext. 4152
Departament de Economia i Organització d'Empreses
Quality and Innovation for Service Excellence (QISE)

GIL DOMÈNECH, Maria Dolors

CV

Perfil del professor

Professor Contractat Doctor

Economia i Organització d'Empreses, Facultat de Ciències Econòmiques i Socials. Universitat Internacional de Catalunya

Formació Acadèmica
  • Estudis Empresarials Universitat de Barcelona
  • Suficiència Investigadora en Economia Financera i Comptabilitat Universitat de Barcelona
  • Administració i Direcció d'Empreses (Premi Extraordinari) Universitat de Barcelona
  • Ciències Actuarials i Financeres (Premi Extraordinari i Primer Premi Nacional) Universitat de Barcelona

Publicacions

Articles
Capítols de llibre
  • Gil-Doménech, Dolors; Berbegal-Mirabent, J.; Manresa, A., (13/02/2024), "Manteniendo la identidad B Corp en la compraventa de Teterum", SER EMPRESA B CORP EN ESPAÑA, pp. 49-60, McGraw Hill. ISBN: 978-84-486-4353-9.
  • Gil-Doménech, Dolors; De Juan, M.; Martorell, C., (2020), "Capítulo 9. Reto transversal: Enfermería Comunitaria y Marketing Digital", B-SMART. Connecting University & Business, pp. 119-140, Omnia Publisher SL (OmniaScience). ISBN: 978-84-122028-2-3.
  • Gil-Doménech, Dolors; Berbegal-Mirabent, Jasmina, (2020), "Valoraciones del proyecto", B-SMART. Connecting University & Business, pp. 141-162, Omnia Publisher SL (OmniaScience). ISBN: 978-84-122028-2-3.
  • Berbegal-Mirabent, Jasmina; Gil-Doménech, Dolors, (2020), "El proyecto B-SMART", B-SMART. Connecting University & Business, pp. 1-14, Omnia Publisher SL (OmniaScience). ISBN: 978-84-122028-2-3.
  • Gil-Doménech, Dolors; Berbegal-Mirabent, Jasmina; Pierrakis, Y., (2020), "Avaluació i finançament d’inversions d’impacte", Creació i gestió d’empreses socials. Teoria i casos pràctics resolts, pp. 219-253, PROFIT EDITORIAL. ISBN: 978-84-18464-14-0.
  • Gil-Doménech, Dolors; Berbegal-Mirabent, Jasmina; Merigó, J.M., (2020), "STEM Education: A bibliometric overview", Modelling and Simulation in Management Sciences. MS-18 2018. Advances in Intelligent Systems and Computing, pp. 193-205, Springer International Publishing. ISBN: 978-3-030-15412-7.
  • De la Torre, M.; Gil-Doménech, Dolors; Berbegal-Mirabent, Jasmina, (2019), "Technology transfer outputs versus publications: Which one wins the battle?", New Global Perspectives on Industrial Engineering and Management. Lecture Notes in Management and Industrial Engineering, pp. 335-342, Springer. ISBN: 978-3-319-93487-7.
  • Gil-Doménech, Dolors; Berbegal-Mirabent, Jasmina, (2018), "People, Planet and Profit: Training sustainable entrepreneurs at the university level", Handbook of engaged sustainability, pp. 969-990, Springer International Publishing. ISBN: 978-3-319-53121-2.
  • Berbegal-Mirabent, Jasmina; Gil-Doménech, Dolors; Alegre, Inés, (2018), "Why would you ever want to become an academic entrepreneur?", Inside the mind of the entrepreneur. Cognition, personality traits, intention and gender behavior, pp. 33-46, Springer. ISBN: 978-3-319-62454-9.
  • Mas-Machuca, M.; Bastida-Vialcanet, Ramon; Gil-Doménech, Dolors; Berbegal-Mirabent, Jasmina; Marimon, Frederic, (2017), "Marc teòric i formulació d’hipòtesis i proposicions", Com fer recerca - Treball Fi de Grau, Tesi de Màster, Tesi Doctoral i altres projectes de recerca, pp. 91-102, PROFIT EDITORIAL. ISBN: 978-84-16904-677-9.
  • Gil-Doménech, Dolors; Berbegal-Mirabent, Jasmina; Marimon, Frederic; Mas-Machuca, M.; Bastida-Vialcanet, Ramon, (2017), "Formulant la pregunta de recerca i la proposta de recerca", Com fer recerca - Treball Fi de Grau, Tesi de Màster, Tesi Doctoral i altres projectes de recerca, pp. 75-90, PROFIT EDITORIAL. ISBN: 978-84-16904-677-9.

Projectes de recerca

  • Mesurar l’impacte positiu de les accions fetes per mitigar el canvi climàtic. Educació climàtica a la Universitat i des de la Universitat29/01/2024 - 29/01/2026
    IP: Albareda Tiana, S
    Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca AGAUR
  • Stay rural and successful in the digital era01/11/2021 - 01/11/2023
    IP: Tsvetkova, N.
    European Comission
  • SMART-QUAL: Structured indicators to manage HEI Quality System01/09/2020 - 31/12/2022
    IP: Alonso, M.
    Programa ERASMUS +
  • EDINSOST2-ODS: Integración de los objetivos para el desarrollo sostenible en la formación en sostenibilidad de las titulaciones universitarias españolas01/01/2019 - 31/12/2022
    IP: Sánchez-Carracedo, F.; Sagalàs, J.
    Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades
  • Educación e innovación social para la sostenibilidad. Formación en las Universidades Españolas de profesionales como agentes de cambio para afrontar los retos de la sociedad - EDINSOST01/09/2016 - 31/08/2019
    IP: Sagalàs, J.; Sánchez , F.
    MINISTERIO DE ECONOMIA Y COMPETITIVIDAD

Activitats

  • Jornadas ASEPUMA Ponència "Adaptando la docencia de las matemáticas a los tiempos post COVID-19", 2023.
  • Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI) Presentació de comunicació "Un quadre d’indicadors per a universitats: SMART-QUAL", 2023.
  • Congreso organizado por la Asociación Científica de Economía y Dirección de la Empresa Ponència "Nuevos retos para la empresa: Ayudar a las personas a encontrar significado y calling en su trabajo", 2022.
  • Jornadas ASEPUMA Ponència "Dotar el aprendizaje de sentido como herramienta para motivar a los estudiantes: Una actividad de aprendizaje activo", 2021.
  • Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI) Ponència "Competencias emprendedoras, más allá de la creación de empresas", 2021.
  • Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació Ponència "B-SMART: Un proyecto de innovación docente", 2021.
  • International Conference on CSR, Sustainability, Ethics and Governance Ponència "CSR and work placement choice from the perspective of Generation Z", 2021.
  • Academy of Management Annual Meeting Presentació de comunicació "Unfolding the strategic choices behind technology transfer activities: A QCA approach", 2020.
  • International Conference on Higher Education Advances Ponència "Challenging students to develop work-based skills: A PBL experience", 2020.
  • Jornadas de la Asociación de Economía de la Educación Presentació de comunicació "Equipping students with work-based skills: Experiences from a teaching innovation project", 2019.