Màster Universitari en Advocacia i Procura (MUAP) + Postgrau en Corporate Mergers & Acquisitions

Tipus de programa
Màsters oficials
Durada
4 semestres
Crèdits
90 ECTS
Preu
Preu total del MUAP (24-25): 14.534€ (90ECTS x 156€) + taxa d'inscripció de 494€
Preu del Postgrau en Corporate M&A (24-25): 3.948€(21ECTS x 188€)
Places
30
Horari
De Set a Jun: dill, dime i div, de 14-18h; dima i dij, de 14-20:30h; i de Jun a Des: jornada completa.
Llengua
Català, castellà i algunes assignatures en anglès
  • Inici
  • Presentació
  • Pla d'estudis i equip docent
  • Sessions informatives
  • Convocatòries d'admissió
  • Requisits d'admissió
  • Contacte

Presentació

El Màster Universitari en Advocacia i Procura de UIC Barcelona està dissenyat perquè puguis adquirir una sòlida preparació per a l’exercici de l’advocacia i, alhora, especialitzar-te en les àrees amb més projecció professional.

L’especialització amb el Postgrau en Corporate Mergers & Acquisitions et prepararà per a l’exercici professional de l’advocacia en l’àmbit de les operacions societàries de fusió, adquisició i anàlogues.

Organitzat en col·laboració amb Ernst&Young (EY), aquesta especialització et prepararà per a l’acompliment professional en el sector de les operacions societàries de fusió i adquisició, amb un mètode d’ensenyament inspirat en el mètode didàctic del learning by doing, amb què, a través de casos pràctics i simulacions d’entorns professionals reals, aconseguiràs un aprenentatge efectiu i molt complet.

Així mateix, aquest mètode didàctic permet a l’alumne adquirir, de manera natural, un ampli i variat ventall de competències toves (capacitat de negociació, lideratge de grups de treball, gestió de l’estrès, etc.), que més tard li resultaran summament útils en la seva feina professional quotidiana.

Com a resultat, podràs satisfer les exigències de bufets i assessories i estaràs capacitat per prestar els teus serveis a les principals empreses del país, i adquiriràs, a més a més, un nivell d’experiència equivalent a un any d’exercici efectiu de la professió.

Objectius

  1. Coneixeràs les operacions societàries de fusió i adquisició d’empreses, necessàries per a les exigències del sector relacionat amb l’activitat empresarial i financera.
  2. Obtindràs un perfil multidisciplinari i pràctic amb gran capacitat d’adaptació i visió en l’àmbit de les empreses gràcies als variats i rigorosos continguts del pla d’estudis. Un pla dissenyat per experts de reconegut prestigi en el sector i el mètode d’ensenyament.
  3. Adquiriràs una àmplia gamma de competències toves, molt requerides als professionals que s’incorporen a aquest sector dels serveis professionals d’assessoria a empreses, en processos de fusions i adquisicions.
  4. Estaràs preparat per als reptes que planteja el futur immediat, per innovar, emprendre i aportar valor en l’àmbit de les operacions corporatives de fusió i adquisició d’empreses.

A qui es dirigeix

Tens el perfil per cursar aquesta doble titulació de UIC Barcelona si reuneixes les característiques següents:

  1. Mentalitat internacional amb esperit emprenedor.
  2. Dinamisme i versatilitat.
  3. Alta capacitat de treball i esforç continuat.
  4. Ambició professional i personal.

L’estudiant obté la titulació oficial de Màster Universitari en Advocacia i Procura i el títol propi de Postgrau en Corporate Mergers & Acquisitions.

Sessions informatives

Convocatòries d'admissió

Terminis del procés d’admissió per al 2022-2023

Primera convocatòria d'admissió

  • Termini per lliurar els documents: 10 de desembre del 2021.
  • Entrevistes via Skype amb els candidats preseleccionats: del 10 al 19 de gener del 2022* 
  • Comunicació dels resultats: 21 de gener del 2022
  • Termini per reserva la plaça: 4 de febrer del 2022

*A causa de les vacances de Nadal, el termini entre la finalització d'entrega de documents a les entrevistes és major que a la resta de convocatòries.

Segona convocatòria d'admissió

  • Termini per lliurar els documents: 1 de febrer del 2022
  • Entrevistes via Skype amb els candidats preseleccionats: del 1 al 11 de febrer del 2022 
  • Comunicació dels resultats: 14 de febrer del 2022
  • Termini per reserva la plaça: 1 de març del 2022

Tercera convocatòria d'admissió

  • Termini per lliurar els documents: 1 de març del 2022
  • Entrevistes via Skype amb els candidats preseleccionats: del 9 al 18 de març del 2022 (Només si es requereix)
  • Comunicació dels resultats: 21 de març del 2022
  • Termini per reserva la plaça: 4 d’abril del 2022

Quarta convocatòria d'admissió

  • Termini per lliurar els documents: 1 d'abril del 2022
  • Entrevistes amb els candidats preseleccionats: de l' 1 al 8 d'abril del 2022 
  • Comunicació dels resultats: 19 d'abril del 2022
  • Termini per reserva la plaça: 3 de maig del 2022

*En cada fase, es notificarà als candidats si:

a) Han estat admesos, i, en aquest cas, rebran una carta d’admissió amb instruccions per reservar la plaça juntament amb el pagament del dipòsit d’inscripció. Només es confirmarà l’admissió una vegada rebut el pagament;

b) Han entrat en una llista d’espera: la candidatura es revisarà de nou en la convocatòria d’admissió següent, o

c) No han estat admesos.

Requisits d'admissió

Requisits d'admissió

Què busquem?

  • Graduat en Dret, amb titulació o convalidació a Espanya de l'expedient acadèmic.
  • Bon expedient acadèmic.
  • En el procés d'admissió es valora individualment cada candidatura.
  • Es té especialment en compte la motivació pel desenvolupament professional, la inquietud i la pro activitat.
  • Es valora positivament comptar amb habilitats socials, capacitat de treball en equip, facilitat d'expressió i argumentació i tenir sentit crític.

Documentació requerida

  • Expedient acadèmic
  • CV
  • Carta de motivació

Criteris d'admissió

L'admissió s'obté a partir d'una valoració ponderada per part del Comitè d'Admissions de la següent documentació:

  • Expedient acadèmic.
  • Entrevista personal.
  • Carta d'exposició dels motius personals de l'alumne per a triar el màster
  • Currículum professional.
  • Nivell d'anglès.

Procés d'admissió

Si has decidit realitzar el màster, segueix aquests passos per a completar el teu procés d'admissió. Et recomanem que no ho demoris, perquè les places són limitades.

1r Sol·licitud d'admissió en línia
Fes la sol·licitud

2n Assistència a les sessions informatives en línia
Forma part del procés d'admissió participar en, almenys, una de les sessions informatives que es realitzen en línia. D'aquesta manera, us coneixem i resoldrem els vostres dubtes sobre el Màster i el procés d'admissió des del primer moment.

3r Entrevista
Entrevista amb la coordinadora del Màster.
Una vegada admès, podràs iniciar el teu procés de reserva de plaça i matriculació.

Reserva i matrícula

Superat el procés d'admissió, l'alumne admès realitzarà l'ingrés del 20% del preu del primer curs del Màster, en concepte de reserva de plaça, després de rebre la carta oficial d'admissió. Formalitzada la matrícula, l'alumne abonarà en un pagament únic o fraccionat el 80% restant de l'import del primer curs.

Al final del primer curs acadèmic, l'alumne rebrà una fulla de matrícula corresponent al segon curs, i procedirà al pagament en el termini estipulat.

Les persones que hagin estat acceptades en el màster reben una carta d'admissió condicionada al pagament d'una reserva de plaça.

La reserva de plaça ha de fer-se efectiva mitjançant l'ingrés, dins dels 15 dies naturals següents a la recepció de la comunicació de l'admissió, del 20% de l'import total del primer curs en un compte bancari de "La Caixa".

Si l'estudiant no fa efectiva la reserva de plaça s'entendrà que renúncia a la plaça, de manera que faculta des d'aquell moment a UIC Barcelona perquè anul·li i deixi sense efecte la sol·licitud de plaça efectuada.

Una vegada formalitzada la reserva de plaça de la forma indicada, si una persona no complís —segons la legislació estatal o autonòmica vigent a cada moment— els requisits d'admissió al curs; no disposés de la titulació que s'exigeix o el curs no arribés a formalitzar matrícules per falta d'inscripcions, UIC Barcelona li retornaria íntegrament l'import de la reserva de plaça.

Si l'estudiant, per la seva pròpia voluntat, renúncia per qualsevol motiu al curs, UIC Barcelona farà seu íntegrament i sense obligació de devolució la quantitat rebuda en concepte de reserva de plaça com a compensació pels danys i perjudicis ocasionats.

Matriculació

El període de matriculació es comunicarà a les persones admeses amb reserva de plaça una vegada cobertes les admissions previstes. Una vegada formalitzada la matrícula oficial, l'alumne disposarà de 15 dies naturals per a liquidar l'import restant de la matrícula de cada any en un pagament únic o fraccionat.

Convocatòries i Sessió informativa

Convocatòria oberta

  • Termini màxim per a lliurar documentació:
    25/03/24
  • Proves i entrevistes en línia amb els candidats preseleccionats:
    del 3 al 10 d'abril
  • Comunicació dels resultats:
    12/04/2024

Contacte

Informació i Admissions
Cristina Vallés
cvalles@uic.es
Telèfon / WhatsApp: +34 651 82 61 42